Geplaatst 15 november 201312 jr. Maandag ochtend de 18e gaat Radio 1 een uitzending maken vanaf de nieuwe lokatie van de Norderney in A'dam. Dat zal zijn tussen 10.30 en 11.00 uur. Ik kreeg een uitnodiging om daar te gast te zijn. Ik zal er niet zijn wegens andere bezigheden maar ik wil jullie het wel even laten weten. Vraag mij niet waar dat is want dat had de jeugdige radioproducer vergeten te vermelden in de uitnodiging. Ja, zo gaat dat tegenwoordig kennelijk..... 140 tekens hé? Juul
Geplaatst 15 november 201312 jr. Op Facebook lees ik dit: 'Zaterdag 16 November 2013..of anders zondag 17 November 2013 komt de Norderney eindelijk beter bereikbaar te liggen..Amsterdam nabij NDSM werf/Ij kantine...bereikbaar met GVB veerpont NDSM werfveer genaamd...vanaf de noordzijde van het station van de NS=Amsterdam Centraal. Nu maar hopen dat er veel films worden gemaakt van die vaartocht...en hopend opp goed weer !!! Beter bereikbaar, nieuwe toekomst, nieuw leven...Norderney welkom !'
Geplaatst 15 november 201312 jr. Ik wel, maar ik heb de 'zendschip Norderney videopagina' nog maar even niet 'geliked'. Geen idee wie dat volschrijft, maar de teksten op die pagina komen nogal klungelig op mij over.
Geplaatst 15 november 201312 jr. Auteur Ik weet het ook niet. Ik weet wel wie "de eigenaar en uitbater" van de Norderney is maar die zie ik niet aan voor klungelige berichten. Juul
Geplaatst 15 november 201312 jr. Radio 1 vanaf d eNorderney. 'Hilversum' is er weer als de kippen. Sorry, maar ergens voelt het niet goed.
Geplaatst 15 november 201312 jr. Wij "grunningers" hebben de Norderney nu voor de derde keer onderdak geboden voor zeer noodzakelijke werkzaamheden. Tis wel voor de laatste keer overigens, we willen haar hier niet weer zien. Hopelijk zorgen "de hollanders" er nu beter voor dan in voorgaande perioden. We houden het in de smiezen! Paul de Haan.
Geplaatst 16 november 201312 jr. Ik heb inmiddels de echte, officiele facebook-pagina van het Norderney-schip gevonden. Het schip schijnt vanmorgen vroeg te zijn vertrokken. Updates worden gegeven via Facebook en Twitter. Zie ook http://www.veronicaschip.nl/home/
Geplaatst 16 november 201312 jr. De ene (stoom)boot komt en het andere schip gaat. Het is maar druk in 'Stad'. Nu maar hopen dat Sinterklaas het 'verre' Groningen op tijd haalt (aldus het Sinterklaasjournaal) en ik hoop dat het geen zwartepietenspel wordt. Norderney en Pakjesboot: Behouden vaart en een fijne toekomst toegewenst.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.