Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Lijn 1 Radio 1 en de Norderney

Featured Replies

Geplaatst

Maandag ochtend de 18e gaat Radio 1 een uitzending maken vanaf de nieuwe lokatie van de Norderney in A'dam.

Dat zal zijn tussen 10.30 en 11.00 uur.

Ik kreeg een uitnodiging om daar te gast te zijn. Ik zal er niet zijn wegens andere bezigheden maar ik wil jullie het wel even laten weten. Vraag mij niet waar dat is want dat had de jeugdige radioproducer vergeten te vermelden in de uitnodiging. Ja, zo gaat dat tegenwoordig kennelijk..... 140 tekens hé?

Juul

Geplaatst

Op Facebook lees ik dit:

'Zaterdag 16 November 2013..of anders zondag 17 November 2013 komt de Norderney eindelijk beter bereikbaar te liggen..Amsterdam nabij NDSM werf/Ij kantine...bereikbaar met GVB veerpont NDSM werfveer genaamd...vanaf de noordzijde van het station van de NS=Amsterdam Centraal. Nu maar hopen dat er veel films worden gemaakt van die vaartocht...en hopend opp goed weer !!! Beter bereikbaar, nieuwe toekomst, nieuw leven...Norderney welkom !'

Geplaatst

Ik wel, maar ik heb de 'zendschip Norderney videopagina' nog maar even niet 'geliked'. Geen idee wie dat volschrijft, maar de teksten op die pagina komen nogal klungelig op mij over.

Geplaatst
  • Auteur

Ik weet het ook niet.

Ik weet wel wie "de eigenaar en uitbater" van de Norderney is maar die zie ik niet aan voor klungelige berichten.

Juul

Geplaatst

Wij "grunningers" hebben de Norderney nu voor de derde keer onderdak geboden voor zeer noodzakelijke werkzaamheden. Tis wel voor de laatste keer overigens, we willen haar hier niet weer zien. Hopelijk zorgen "de hollanders" er nu beter voor dan in voorgaande perioden. We houden het in de smiezen!

Paul de Haan.

Geplaatst

Ik heb inmiddels de echte, officiele facebook-pagina van het Norderney-schip gevonden. Het schip schijnt vanmorgen vroeg te zijn vertrokken. Updates worden gegeven via Facebook en Twitter.

Zie ook http://www.veronicaschip.nl/home/

Geplaatst

De ene (stoom)boot komt en het andere schip gaat. Het is maar druk in 'Stad'. Nu maar hopen dat Sinterklaas het 'verre' Groningen op tijd haalt (aldus het Sinterklaasjournaal) en ik hoop dat het geen zwartepietenspel wordt. Norderney en Pakjesboot: Behouden vaart en een fijne toekomst toegewenst.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.