Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Reportage vanaf de Norderney via Radio 1 programma lijn1 (met bestand)

Featured Replies

Geplaatst

Vanmorgen was er op radio 1 een programma (lijn1 ) dat rechtstreeks werd uitgezonden vanaf de Norderney. Aan het woord kwamen o.a. Erik de Zwart, Cees man in t Veld, Ad Bouman enz. Vanwege mijn onregelmatige dienst was ik nu eens vrij, misschien jullie niet. Dus ik heb mijn audacity even voor jullie aangezet en via bijgaande link kan je het bestand van een half uur (uiteraard weggeschreven met 192 kbps ;) ) downloaden.

Veel luisterplezier. Groet, Jan

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-I7KWLZV63E4Z.mp3

Geplaatst

Leuke reportage!

Geplaatst

Een aardige repo. Maar waar ik me dan weer aan stoorde was het erg hakkelende optreden in het begin van wieler verslaggever Jeroen Wielart. Ik kreeg het er warm van.

Hij moet maar gewoon over fietsen repo's maken.

Juul

Geplaatst

haha, inderdaad!

En wat dacht je van de newsroom in de boeg? :) Cees riep nog even "Bakboord", maar daar bleef het ook bij... Hij zal ook wel gedacht hebben: Laat maar..

Geplaatst

De link werkt hier niet, hier met beeld en foto's bij de NTR

http://lijn1.ntr.nl/2013/11/18/dit-is-ve-rooo-ni-ca-amsterdam/

Geplaatst

foto-3.jpg

Gave foto!

Geplaatst

Het is allemaal weer slordig, de aanhef met de tekst van de jingle uit de VOO tijd ( dus niks Norderney ) en Bouwman met een "W" op de website.

Weer zo'n jeugdige readacteur zeker. Altijd maar weer die slordigheid..........niet effe controleren. Welnee......

Zoals m'n oud collega Ralph Inbar altijd zei toen ik radioprogramma's met hem ging maken;"Jezus Geleick, radio maken is toch een vak".

En zo is het!

Juul

Geplaatst

Zoals m'n oud collega Ralph Inbar altijd zei toen ik radioprogramma's met hem ging maken;"Jezus Geleick, radio maken is toch een vak".

En zo is het!

Zouden vele nog eens iets van kunnen leren Juul

Maar of ze er de moeite voor nemen weet ik niet .

Jaap uit Houten....

Geplaatst

Het lijkt wel alsof de interesse er niet meer is.. De WIL om het goed te doen, om iets verder te gaan dan nodig is..

Het zal de "moderne tijd" wel zijn.. Snel snel, en doorrrr! :-/

Passie? Kost tijd en geld! Meters maken is het motto, efficiënt en zakelijk. Kwantiteit boven kwaliteit..

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.