Geplaatst 18 november 201312 jr. Vanmorgen was er op radio 1 een programma (lijn1 ) dat rechtstreeks werd uitgezonden vanaf de Norderney. Aan het woord kwamen o.a. Erik de Zwart, Cees man in t Veld, Ad Bouman enz. Vanwege mijn onregelmatige dienst was ik nu eens vrij, misschien jullie niet. Dus ik heb mijn audacity even voor jullie aangezet en via bijgaande link kan je het bestand van een half uur (uiteraard weggeschreven met 192 kbps ) downloaden. Veel luisterplezier. Groet, Jan http://www.mijnbestand.nl/Bestand-I7KWLZV63E4Z.mp3
Geplaatst 18 november 201312 jr. Een aardige repo. Maar waar ik me dan weer aan stoorde was het erg hakkelende optreden in het begin van wieler verslaggever Jeroen Wielart. Ik kreeg het er warm van. Hij moet maar gewoon over fietsen repo's maken. Juul
Geplaatst 18 november 201312 jr. haha, inderdaad! En wat dacht je van de newsroom in de boeg? Cees riep nog even "Bakboord", maar daar bleef het ook bij... Hij zal ook wel gedacht hebben: Laat maar..
Geplaatst 20 november 201312 jr. De link werkt hier niet, hier met beeld en foto's bij de NTR http://lijn1.ntr.nl/2013/11/18/dit-is-ve-rooo-ni-ca-amsterdam/
Geplaatst 20 november 201312 jr. Het is allemaal weer slordig, de aanhef met de tekst van de jingle uit de VOO tijd ( dus niks Norderney ) en Bouwman met een "W" op de website. Weer zo'n jeugdige readacteur zeker. Altijd maar weer die slordigheid..........niet effe controleren. Welnee...... Zoals m'n oud collega Ralph Inbar altijd zei toen ik radioprogramma's met hem ging maken;"Jezus Geleick, radio maken is toch een vak". En zo is het! Juul
Geplaatst 20 november 201312 jr. Zoals m'n oud collega Ralph Inbar altijd zei toen ik radioprogramma's met hem ging maken;"Jezus Geleick, radio maken is toch een vak". En zo is het! Zouden vele nog eens iets van kunnen leren Juul Maar of ze er de moeite voor nemen weet ik niet . Jaap uit Houten....
Geplaatst 20 november 201312 jr. Het lijkt wel alsof de interesse er niet meer is.. De WIL om het goed te doen, om iets verder te gaan dan nodig is.. Het zal de "moderne tijd" wel zijn.. Snel snel, en doorrrr! Passie? Kost tijd en geld! Meters maken is het motto, efficiënt en zakelijk. Kwantiteit boven kwaliteit..
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.