Spring naar bijdragen

De studio, presentatieruimte en zenderkamer.


Annerob

Aanbevolen berichten

Volgens mij, om even een zijsprong te maken, worden generatoren ook veelal "dwars" in een schip gezet.

Om dezelfde reden.

In het machinekamer topic zullen we dat verder moeten uitdiepen, maar volgens mij was dat bij de Norderney ook het geval, in tegenstelling tot wat de tekeningen uit '64 ons doen geloven..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

De generatoren stonden wel degelijk in de lengterichting van het schip.

Ik heb onlangs mijn foto's ter beschikking gesteld aan de stichting Norderney, waaronder een aantal aan boord.

Juul gaat deze opnemen in de geschiedenis. Daar komt dan een dia van de generatoren van bovenaf genomen bij.

Groeten,

Atze Veenstra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De generatoren stonden wel degelijk in de lengterichting van het schip.

Ik heb onlangs mijn foto's ter beschikking gesteld aan de stichting Norderney, waaronder een aantal aan boord.

Juul gaat deze opnemen in de geschiedenis. Daar komt dan een dia van de generatoren van bovenaf genomen bij.

Groeten,

Atze Veenstra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk da's erg leuk.

Oud Veronica collega Atze is nu ook present!

En inderdaad Atze heeft al z'n foto's als aanvulling gegeven aan ons grote Norderney archief.

Nou 1 foto dan maar. En wat voor één ! Een prachtige inkijk in de kast van de studio van Atze en collega Nol.

En wat zien we daar,?..........de tune LP van de Top40 die "achteloos" op de grond ligt. Ik herken mijn eigen handschrift terwijl ik in m'n "Veronica loopbaan" de Top 40 maar 1 keer heb opgenomen. (Ik vond het helemaal niks om zo'n hitparade op te nemen.) Dat was ook de enige keer dat ik knallende ruzie kreeg met Lex, ik had niet goed getimed en 10 min. voor het einde moesten we nog 4 platen doen...........Dus dat uur moest weer over. Een stuk historie die foto!

foto: © Atze Veenstra-Stichting Norderney

Juul

27y7r4n.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk da's erg leuk.

Oud Veronica collega Atze is nu ook present!

En inderdaad Atze heeft al z'n foto's als aanvulling gegeven aan ons grote Norderney archief.

Nou 1 foto dan maar. En wat voor één ! Een prachtige inkijk in de kast van de studio van Atze en collega Nol.

En wat zien we daar,?..........de tune LP van de Top40 die "achteloos" op de grond ligt. Ik herken mijn eigen handschrift terwijl ik in m'n "Veronica loopbaan" de Top 40 maar 1 keer heb opgenomen. (Ik vond het helemaal niks om zo'n hitparade op te nemen.) Dat was ook de enige keer dat ik knallende ruzie kreeg met Lex, ik had niet goed getimed en 10 min. voor het einde moesten we nog 4 platen doen...........Dus dat uur moest weer over. Een stuk historie die foto!

foto: © Atze Veenstra-Stichting Norderney

Juul

27y7r4n.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De generatoren stonden wel degelijk in de lengterichting van het schip.

Ik heb onlangs mijn foto's ter beschikking gesteld aan de stichting Norderney, waaronder een aantal aan boord.

Juul gaat deze opnemen in de geschiedenis. Daar komt dan een dia van de generatoren van bovenaf genomen bij.

Groeten,

Atze Veenstra

Hallo Atze,

Een nuttige toevoeging aan dit topic, van iemand die het met eigen ogen zag! Dankjewel!

Ik ben zeer benieuwd naar de foto, dat begrijp je! Maar ik heb geduld! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De generatoren stonden wel degelijk in de lengterichting van het schip.

Ik heb onlangs mijn foto's ter beschikking gesteld aan de stichting Norderney, waaronder een aantal aan boord.

Juul gaat deze opnemen in de geschiedenis. Daar komt dan een dia van de generatoren van bovenaf genomen bij.

Groeten,

Atze Veenstra

Hallo Atze,

Een nuttige toevoeging aan dit topic, van iemand die het met eigen ogen zag! Dankjewel!

Ik ben zeer benieuwd naar de foto, dat begrijp je! Maar ik heb geduld! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.