Geplaatst 11 december 201311 jr. In verband met het moeten leeghalen van mijn studio vanwege de lekkage afgelopen maand (der moet nieuw zeil in) kan ik geen verse Nederbeat maken. Omdat ik jullie ook geen programma voor de derde keer wil laten horen heb ik besloten een programma uit december 2011 te herhalen. Met een aangepast begin, en halverwege nog wat info kun je luisteren naar Nederbeat op 192 van 10 december 2011. Deze uitzending was opgenomen vlak na het overlijden van R!ck van Dijk en zijn naam word daar ook regelmatig in genoemd. Rick was de samensteller van de non stop versie van de top 40 op zaterdagmiddag tot hij op 5-12-2011 overleed. Bewust heb ik dan ook deze uitzending gekozen om nog een keer stil te staan bij zijn verscheiden. Met betrekking tot Nederbeat op 192: 21 december is er 5 uur lang UK top 100, een geweldig programma over de muziek uit het VK uit 1965. Nederbeat vervalt die dag, en 28 december is de volgende dag dat je mij weer kan horen, en begin volgend jaar: de NEDERBEAT top 40! Veel luisterplezier, en tot de 28e! Foto: zo ziet de studio er nu uit.... daar maak je niks meer :P
Geplaatst 11 december 201311 jr. Auteur Wat een treurnis, Jan Sterkte Gr. Bob Het gaat helemaal goed komen Bob, over 14 dagen zie je er niks meer van :D
Geplaatst 11 december 201311 jr. Jeemig, is het al weer twee jaar terug het overlijden van Rick?. Ja, Jan, jij hebt dus je eigen "stranding"........met al dat water en de reparatie. Juul
Geplaatst 11 december 201311 jr. Auteur Nou Juul stranding is wat overdreven, dit studiootje heb ik zo weer in elkaar, en bovendien zend Ad het uit dus ik hoef niet voor nood op zee een oude roestbak van 'O Rheiley te gaan restaureren ;)
Geplaatst 11 december 201311 jr. Daar zit tegenwoordig ook heel wat werk aan... Allereerst moet je hem dan lichten.. Fijn dat je kelder weer opgeknapt wordt, Jan. En die uitzending nog een keer horen, da's geen straf hoor.
Geplaatst 12 december 201311 jr. nou Jan dat ziet er niet leuk uit maar veel sterkte! maar ben er vast van overtuigd dat alles weer goed komt. groet: Hans lampengat Eindhoven.
Geplaatst 14 december 201311 jr. Auteur Inmiddels op vrijdagavond: studio al weer gedeeltelijk gebruiksklaar en ruimschoots gereed als de volgende opname er gemaakt moet worden ;)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.