Geplaatst 14 december 201311 jr. Hierbij een montage van een aantal kerstjingles van verschillende radiostations: Christmas jinglemix 2013 En een montage van de The Power kerstjingle (cut #20) van TM: TM - The Power cut #20 Groet, Peter
Geplaatst 14 december 201311 jr. Da's een mooie en gezellige kerstmontage! Vraagje: wie heeft de jingles aan het begin en aan het einde eigenlijk geproduceerd?
Geplaatst 14 december 201311 jr. Leuke montage. Alleen soms zo moeilijk om het woord kerstfeest te zingen... Hoor de TROS jingle, dan hoor ik kestfeest, zonder r. Zo jammer, want de jingle is verder prachtig!
Geplaatst 14 december 201311 jr. Leuk om ook de kerstjingles van Focus 103 en Radio Noordzee (Nationaal) weer eens terug te horen :-) Vooral aan die eerste heb ik ERG fijne herinneringen.
Geplaatst 15 december 201311 jr. Auteur @mediawav De eerste en laatste (en ook nog één in het midden) kerstjinges komen van de Christmas Memories van TM Studio's (voorheen TM Century) uit 1997. Groet, Peter
Geplaatst 15 december 201311 jr. Auteur @Rene: Als ik mij goed kan herinneren heb jij toen voor mij de Radio Noordzee jingles op een DATje gezet. Groet, Peter
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.