Spring naar bijdragen

Ad - 31 augustus 2014


Aanbevolen berichten

Tot mijn niet geringe verbazing merkte ik gisteren, toenik de tv-kanalen langs zapte, dat ik 192TV kan ontvangen. Dat zal wel een tijdelijk Kerstcadeautje van mijn provider zijn. Of er is per ongeluk een schakelaar omgezet.

Hoe dan ook: ik belandde in een hitlijstoverzicht en daar kwam 'Veronica Sorry' in voor. Ad vertelde kort over het hoe & waarom van die plaat en refereerde toen aan de verbouwing van en nieuwe activiteiten op de Norderney. Nadrukkelijk gaf hij aan dat volgend jaar op en rond 31 augustus de Norderney een rol zal spelen bij die 40e verjaardag van het verdwijnen van de zeezender.

Geen '31e augustus' dus in RockArt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals je zelf al aangeeft René, Ad gaf aan 'rond de viering van 31 augustus'. Hij heeft volgens mij nooit gezegd op 31 augustus.

Oh en trouwens:

De vierde editie van de Top 192 Van Alle Tijden, die op 25, 26 en 27 december wordt uitgezonden, is te zien voor alle digitale kijkers in Nederland. Alle kabelaars zetten ons kanaal de laatste week van december open voor al hun aangeslotenen zodat iedereen kan genieten van drie middagen (en/of avonden) van de beste 192 liedjes volgens de kijkers van 192TV. Bij UPC zijn we ook nog eens te volgen op het evenementenkanaal 15! Ad Bouman begint elke dag om 12 uur, 's avonds om 8 uur worden de ongeveer 4 1/2 uur durende uitzendingen herhaald.

ZIGGO op kanaal 360. KPN op kanaal 414 . UPC op kanaal 610. Delta op kanaal 192. Vodafone op kanaal 232. Stichting Kabeltelevisie Pijnacker op kanaal 92. Glashart Media op kanaal 232. Kabel Noord op kanaal 357. CAI Harderwijk op kanaal 85. CAIWAY op kanaal 32.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het sterke vermoeden dat Ad voor z'n beurt praat. Ach ja, jeugdig enthousiasme zullen we maar zeggen.

Want als het aan mij ligt komt onze personeel reunie uit Hilversum of Hoek van Holland.

Nou weet ik niet waar Ad dan precies op doelde maar als ie het over bovenstaande heeft moeten "wij" nog maar eens heel serieus praten.

Zie mijn eerdere opmerking in een vorige posting in relatie tot de directie van de Norderney.

Mijn reden?

1. Hilversum onze oude studio

2. Hoek van Holland onze oude apparatuur.

en dan een hele tijd niks

9. De Norderney, maar kan ook ieder andere boot zijn met de naam Veronica erop.

In mijn menig wordt ik denk ik voor als nog gesteund door onze "sponsor(s)"

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me wel voorstellen dat er wat op het schip gebeurt, gezien die 40 jaren. Uiteindelijk speelde het " drama" dat destijds op TV en in de kranten te zien was, zich daar ook af.

Geen idee wat hoor... Maar Ad zal wel doelen op een 192TV programma of programma's. En bij mijn weten staat dat los van de stichting. Indien niet, zal Juul mij nu wel een dik verdiende draai om mijn oren gaan geven ;)

Wie 31-8-2013 in RockArt was, luisterde naar de live programma's of naar de samenvatting van Alex keek, weet overigens al dat er voor de 31e mooie plannen zijn voor "iets" in RockArt... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.