Geplaatst 13 januari 201411 jr. Een uitgebreide frequentielijst van de div zeezenders (jaren 60 t/m 90). Maar ook alle legale en vrije radiozenders, die hebben uitgezonden vanuit het Verenigd Koninkrijk en Ierland, van 1945 tot 1992. http://www.stellamaris.no/AMAM%20British%20Isles%20Ireland%20IntWaters%20rev.htm (Bedankt SvennM) Robin
Geplaatst 13 januari 201411 jr. Beadankt Mis ik nou de 3 dagen van Paradijs op 1116 in 1980? Hospitaal kerkschip de Hoop wordt hier aangeven, dus als omroepzender, in visserijband. Waren dus de eerste zeezender van Nederland. Ook nog in jaren 60. En ik blijf erbij dat Veronica zelfde status had toen ze begonnen op 1620, ook visserijband, en dat Veronica daar wellicht uit kon conluderend dat er niet tegen ze opgetreden kon worden, anders hadden de kerkdiensen van de Hoop ook verboden moeten worden?
Geplaatst 13 januari 201411 jr. Auteur Mis ik nou de 3 dagen van Paradijs Staat er inderdaad niet bij. Maar voor de rest wel een heel leuk overzicht, ook met al die Ierse vrije radiozenders erbij Robin M.V.Norderney? Voor op en aanmerkingen op de frequentielijst kan je hier terecht: svennamapestaartjehotmail.com Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.