Geplaatst 13 januari 201411 jr. Het leukste moment van de werkdag is voor mij de middagwandeling. Al loop je elke dag de zelfde route, iedere keer kom je wel wat anders tegen. Vandaag lag er een leuk bootje afgemeerd aan de Wilhelminakade.
Geplaatst 13 januari 201411 jr. Onwaarschijnlijk hè? Gewoon een drijvend dorp, zo'n ding. Verbijsterend.
Geplaatst 14 januari 201411 jr. Het schip is hier om de hoek gebouwd, nou ja... 30 km verderop. Ieder half jaar vaart er eentje over de Eems richting open zee. De brug bij Leer wordt dan gedemonteerd en soms is het over de Eems milimeter werk. Trekt veel publiek. Ook deze. http://www.meyerwerft.de/en/meyerwerft_de/schiffe/kreuzfahrtschiffe/norwegian_cruise_line/norwegian_getaway/norwegian_getaway_1.jsp En regelmatig, als er weer zo'n schip het dok uitvaart, gaat dat gepaard met een muziekfestival aan wal. Ik herinner me nog een festival van een aantal jaren geleden. Joe Cocker met voorafgaand een mooi optreden van de Duitse band BAP (Keuls dialect en in NL vooral bekend om het nummer Kristallnach)
Geplaatst 14 januari 201411 jr. Het zijn complete flatgebouwen, zo hoog zijn ze. Prachtig om te zien. Heb er ooit eentje in Antwerpen gezien. Trok ook veel bekijks.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.