Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Veronica Mono 09-10-1981

Featured Replies

Geplaatst

De eerste aflevering van mono uitgezonden op 09-10-1981.

http://www6.zippyshare.com/v/7637191/file.html

http://www57.zippyshare.com/v/40671531/file.html

Geplaatst

Leuk! Bedankt voor deze opname, Wout. Als 't mag wat aanvullingen op je pdf.

It's my party is van Lesley Gore

Willy Alberti zingt Marina

Keith West zingt Excerpt from a teenage Opera (Sam)

Ik weet niet of je dat ook al opgevallen was, maar de opname loopt wat snel, ruim 6% sneller dan het origineel uitgezonden is. Dat is simpel te corrigeren, mocht je daar meer over willen weten, dan kan ik je laten weten hoe ik dat doe.

Geplaatst
  • Auteur

Leuk! Bedankt voor deze opname, Wout. Als 't mag wat aanvullingen op je pdf.

It's my party is van Lesley Gore

Willy Alberti zingt Marina

Keith West zingt Excerpt from a teenage Opera (Sam)

Ik weet niet of je dat ook al opgevallen was, maar de opname loopt wat snel, ruim 6% sneller dan het origineel uitgezonden is. Dat is simpel te corrigeren, mocht je daar meer over willen weten, dan kan ik je laten weten hoe ik dat doe.

Ben, dat klopt wel dat hij iets sneller gaat. Om dit te corrigeren zou ik graag weten hoe je dit moet doen, ik heb nog een aantal opnames op de schijf staan. Dan kan ik deze eerst bewerken voordat ik ze plaatst.

En bedankt voor je aanvulling op het pdf bestand.

Geplaatst

Ben, dat klopt wel dat hij iets sneller gaat. Om dit te corrigeren zou ik graag weten hoe je dit moet doen, ik heb nog een aantal opnames op de schijf staan. Dan kan ik deze eerst bewerken voordat ik ze plaatst.

Wout, welk programma op je computer gebruik je om op te nemen van cassette?

Geplaatst
  • Auteur

Wout, welk programma op je computer gebruik je om op te nemen van cassette?

Ben, dat is het programma Dictation Buddy V2.2. ik heb in 2005 al mijn muziek op de harde schijf gezet.

Daarna heb ik het programma niet meer gebruikt. Misschien kun je het mp3 bestand bewerken.

Geplaatst

Ben, dat is het programma Dictation Buddy V2.2. ik heb in 2005 al mijn muziek op de harde schijf gezet.

Daarna heb ik het programma niet meer gebruikt. Misschien kun je het mp3 bestand bewerken.

Dat had ik gisteren al gedaan, Wout. dit is-tie : http://www.mediafire.com/?zt9on5nz1gx2v33

Geplaatst

Heel leuk, naar Mono heb ik vooral in het eerste jaar veel geluisterd, vrijdagavond direct na de Rock & Roll Methode over naar Hilversum 2 voor wat toen nog een heel informatief programma was. Later verwaterde dat behoorlijk.

Edwin

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.