Geplaatst 2 april 201411 jr. Ik weet niet wat jullie er van vinden maar ik erger me vreselijk op de publieke zenders over de spot over check je poep . Het lijkt wel alsof we een grote groep mensen alleen nog maar kunnen bereiken als we het op een platte toon schreeuwen . Ik vind het zo n laag niveau worden op deze manier. Wat is er mis met tegen mensen te zeggen : Checkt u regelmatig uw ontlasting ? Snappen we het dan niet ? Ik ben van nature heel erg openminded hoor , dus dit is het niet .
Geplaatst 2 april 201411 jr. Ik zie het probleem niet, Wim. De achtergrond is veel erger ! Het is nu eenmaal nodig om je poep in de gaten te houden omdat je daarmee darmkanker kunt ontdekken. Ik heb mensen in mijn directe omgeving die darmkanker hebben of hebben gehad en het is een verraderlijke ziekte. Het platvloerse in de reclame zie ik niet. Het is zelfs humoristisch en dat is de beste manier om een reclame te laten werken. Rien, die het een retegoede reclamereeks vind.
Geplaatst 2 april 201411 jr. Juist, en sinds de Film van Ome Willem is poep toch een heel normaal woord? Bij ons thuis gebruiken we het eerder dan 'ontlasting'; ik vind er niets plats aan. En ik heb ook nog nooit tegen iemand gezegd: 'Pas op dat je niet met je schoenen in de hondenontlasting trapt.' Paul
Geplaatst 2 april 201411 jr. Auteur Het gaat me niet om het woord poep , niks mis mee . Maar de manier waarop het gebracht wordt .
Geplaatst 12 april 201411 jr. Ik sluit me bij Rien en Paul aan. A) Niets platvloers aan Als het al platvloers was, heiligt het doel in dit geval de middelen Edwin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.