Spring naar bijdragen

Vandaag 19 april 2014


Juul

Aanbevolen berichten

Mooie foto gemaakt door "chef video en nog veel meer" van de Stichting Norderney, Alex.

Juul en Ad mijmerend tegen elkaar;

"de personeels reunie op 30 augustus toch maar gewoon weer in Lapershoek..........."

Juul tegen Ad , "mooi zo Ad, nou ken ik je weer" Dat was trouwens in 2013 al weer 50 !!!! jaar.

foto:©Alex

116j80y.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een leuke dag.

Leuk ook om Juul, Ruud, Hans ( Ad was weer druk) en weer Niels gesproken te hebben! Dat was, vooral met Juul, alweer véél te lang geleden!

De lokatie? Tja... Op zich leuk, op dat schip. Voor velen een wens om daar de Veronicadag te houden.

Wellicht dat als de personeel daar wat meer zijn best had gedaan dat het nog wel een succes geweest zou zijn geweest ook. Maar helaas: Commercieel gedoe, en dan ook nog eens op een vreselijk onprofessionele manier uitgevoerd!

Een smet op de dag, dat Veronicaschip BV! Laat ik het maar plat zeggen!

Ehh... Volgende keer ( komt die er? ) maar weer gewoon in dat hotel, bij die rotonde, in Hilversum? Daar voel ik me wél welkom, en dat geldt volgens mij voor meerdere mensen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zie je maar. Ik heb het heel anders ervaren, lekkere koffie, goed eten, vriendelijke bedieng, een leuk terras en mooi weer.

Het enige minpunt vond ik de hoge toegangsprijs, terwijl er veel bezoekers niet betaald hebben omdat ze via het dek naar het terras gingen en vervolges de boot in liepen. Maar voor mij is het voor herhaling vatbaar.

Gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.