Geplaatst 21 april 201411 jr. Hallo Ik ben nieuw op dit forum. En zal me even voorstellen. Ik ben bryan woertman ben 14 jaar. En ik vind radio Veronica heel interessant. Ik verzamel oude programma's op de band en download ze. Maar ik had een vraag wat is er gebeurt met de studio in hilversum na 31 augustus 1974. Alvast bedankt
Geplaatst 21 april 201411 jr. Welkom Bryan ... een nieuwe generatie dient zich aan . Na Nicky ook jij als jonge geinteresseerde . Ik ga me minder zorgen maken dat na mijn generatie niemand zich meer druk maakt over ons cultureel erfgoed . Geweldig !!!
Geplaatst 21 april 201411 jr. Ontmanteld..........En deels verkocht en "stiekum" bewaard. Juul Allereerst welkom Bryan. De studio's zijn, alweer een aantal jaren, te zien in museum Rockart in Hoek van Holland. Niels
Geplaatst 22 april 201411 jr. Vraagje In de videoopname in de studio van RockArt zie ik Ad regelmatig een vloeistof op de platen spuiten . Welke vloeistof is dit ? Hier bij Juul zie ik ook zo'n fles staan .
Geplaatst 22 april 201411 jr. Ik denk "gewoon" gedistileerd" water. Alcohol kan ook, Bij Juul is dat veilig. Overigens welkom, Bryan!
Geplaatst 22 april 201411 jr. Ik denk "gewoon" gedistileerd" water. Alcohol kan ook, Bij Juul is dat veilig. Overigens welkom, Bryan! Ad gebruikt inderdaad gewoon H2O gedestilleerd, al jaren ;)
Geplaatst 22 april 201411 jr. Bedankt annerob en niels Had het allemaal nog niet gezien zat namelijk op school haha
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.