Spring naar bijdragen

21-08-1971 - Radio Veronica


Vincent

Aanbevolen berichten

Hé Vincent,

Ik moet nog luisteren maar een blik op de kalender leert mij dat het dus een zaterdag zou zijn?

Maar Hans Mondt en de Tip danwel top 40 zou een merkwaardig feit zijn.

Maar nogmaals ik moet eerst effe luisteren.

Juul

2wnpoye.jpg

effe later....

Ik heb even heel snel geluisterd en dit is wat ik hoorde in de eerste file: ( in mijn code ik moet het nog uitwerken )

13.27 uur GVO Hans, Freek nws, Lex Top 40 21aug71, 15 uur 2x eindkleun nws ( 1x uitmonteren ) dan 15.10 uur

Dus de filenaam moet zijn ; Hans Mondt-Lex Harding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel nog even de "dubbele nieuws kleun en pips" ( 15.00 uur) d'r uitgemonteerd. Want dat is waarschijnlijk gedaan bij de opname?.

Ik hoorde net bij de tweede file file ook al zoiets om 18.00 uur. En die opname is een beetje een zooitje. Ik hoor Stan Haag (Jukebox) en dan weer Klaas met de tipparade die ook weer voor Stan stond. Moet ik goed voor gaan zitten en inladen in m'n audio programma om te monteren. Maar daar kom ik nog op terug. Werk aan de winkel dus.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mijn administratie heb ik een reeks programma's van die dag: OGM met Klaas, Goud van Out (inderdaad met Hans Mondt; Rob was vast op vakantie), de top 40, de tipparade en een stukje Jukebox. Behalve OGM heb ik het waarschijnlijk nooit afgeluisterd, dus ik weet niet of het uit dezelfde bron is en dezelfde mankementen vertoont.

Het uurtje Goud van Out is hier al eens aangeboden door Jan-Fre en de rest is waarschijnlijk van de club. Indien gewenst wil ik wel wat uploaden.

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja da's aardig Martin maar achter de Jukebox zit nog meer denk ik.....En om 18.00 uur zit denk ik nog steeds de dubbele eindkleun?

Ik zal ook deze even downloaden.

Want als het precies dezelfde file is dan is het nog steeds een zooi.

Op de file die Vincent neerzette daar gaat op 42'45" Klaas weer verder met de Tip door Klaas. En op de file die jij neerzette zit dat stuk er niet aan. Dat houd keurig op bij Dikkertje Dap.

Dus ik ga toch maar luisteren en knippen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja da's aardig Martin maar achter de Jukebox zit nog meer denk ik.....En om 18.00 uur zit denk ik nog steeds de dubbele eindkleun?

Ik zal ook deze even downloaden.

Want als het precies dezelfde file is dan is het nog steeds een zooi.

Op de file die Vincent neerzette daar gaat op 42'45" Klaas weer verder met de Tip door Klaas. En op de file die jij neerzette zit dat stuk er niet aan. Dat houd keurig op bij Dikkertje Dap.

Dus ik ga toch maar luisteren en knippen......

Nee hoor Juul, geen dubbele eindkleunen. De opname van Vincent is gewoon een beetje verhaspeld,

maar volgens mij is de oorspronkelijke bron dezelfde.

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag Martin, het gaat mij niet om de bron. Ik bedoel dit.

Dit "zie' je om 18.00 uur in de file die Vincent neer zette. Het lage ruisnivo komt uit het opname apparaat en niet uit de zender dat kun je ook "zien". Daaruit leid ik af dat er met de file "gerommeld" is. Want na de tweede eindkleun begint de jukebox. En het kan er bij mij niet in dat de jongens aan boord twee keer de eindklein startten. Het gebeurde zoals ik schreef om 15.00 uur ook al.

Het is allemaal niet erg maar ik wil nu weten wat er na het stuk Jukebox aan de hand is.

2ag3ih0.jpg

En zo hoor je het.

http://www1.zippyshare.com/v/54747244/file.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat was even aanpoten om alles af te luisteren.

En ik heb al niks met Hitparades dus...............

Ik heb ook de opname die Martin neer zette afgeluisterd en Harm Koenders had het keurig al "omgedraaid en van links naar rechts" enz. enz. gemonteerd. Die opname klopt dus als een bus.

Rest mij nog te vermelden dat de technicus bij de Top 40 Ad Bouman was en bij de Tipparade en Jukebox was dat Barend Blankenstein ( † 2011 ).

Grappig om te horen dat Barend de verjaardag van z'n vriendin vergeten was en dat Stan daar nu een plaatje voor draait.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6411
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jankwarts
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.