Geplaatst 12 mei 201411 jr. Juul (of wie hier verstand van heeft) Vanuit de V.S. krijg ik de laatste tijd de melding dat de stream actief door de server wordt geblokkeerd. Is dit een nieuw auteursrechtelijk iets? Zou jammer zijn, want ik luisterde van tijd tijd toch wel hiervandaan. ""No connection could be made because the target machine actively refused it" Groetjes Frans
Geplaatst 13 mei 201411 jr. Antwoord van onze provider. Dit waren de luisteraars vandaag (dinsdag ochtend ) om 11.00 uur Nederlandse zomertijd.
Geplaatst 13 mei 201411 jr. Auteur Bedankt voor de info, Juul. Heb van verschillende locaties geprobeerd (met verschillende internet providers). Zal het vanavond nog eens doen. Frans
Geplaatst 13 mei 201411 jr. Frans, mocht het niet lukken stuur je ipnummer door naar johan@telco.eu en we kijken wat er aan de hand is. Groeten, Johan.
Geplaatst 15 mei 201411 jr. Bedankt voor de info, Juul. Heb van verschillende locaties geprobeerd (met verschillende internet providers). Zal het vanavond nog eens doen. Frans Frans, Ik weet niet hoe je verbinding maakt met het net, maar als dat via wifi is kan het zijn dat het luisteren naar streams is geblokkeerd, omdat als iedereen via wifi gaat luisteren is die verbinding al snel vol. Groet Nico
Geplaatst 15 mei 201411 jr. Auteur Bedankt voor de info jongens. Ben momenteel op zakenreis. Zal het de komende tijd nog van her en der proberen. Als het nog niet lukt zal ik als ik weer thuis ben mijn ip address sturen. Thuis lukte het ook niet, en dat was niet via wireless... Groetjes Frans
Geplaatst 16 mei 201411 jr. Waar ik eigenlijk heel benieuwd naar ben, naar aanleiding v/d/ "foto" die Juul geplaatst heeft, is hoeveel luisteraars 192 eigenlijk gemiddeld per dag heeft. Groet, Wim
Geplaatst 18 mei 201411 jr. Hallo, ik woon zelf in Zuid-Afrika en heb geen probleem om 192 te ontvangen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.