Geplaatst 12 augustus 201411 jr. Hier een stukje van de productie band voor de promo word nu lid gemaakt voor Radio Veronica. Deze werd ingezongen door de broers Van Der Horst van de groep Amsterdam. Dirk
Geplaatst 12 augustus 201411 jr. Hier een stukje van de productie band voor de promo word nu lid gemaakt voor Radio Veronica. Deze werd ingezongen door de broers Van Der Horst van de groep Amsterdam. Dirk Ik dacht dat het huisvlijt was van Sytze gardenier en nog iemand. De muziek is van Sandie Shaw met Together, maar dat wist je waarschijnlijk al
Geplaatst 12 augustus 201411 jr. Auteur Ja dat de muziek van Sandie Shaw was wist ik wel. Op de cassette die ik heb staat de broers Van Der Horst. Ik neem aan dat het zo is. Dirk
Geplaatst 12 augustus 201411 jr. Dit onderwerp is ruim 6 jaar geleden bij de 'buren' al eens voorbij gekomen. In februari 2008 om precies te zijn. Juul antwoordde alsvolgt: "Een check bij Ad B. heeft opgeleverd dat de spot "word nu lid" ( laag, zoals we op de cart hadden gezet ) wordt gezongen door Okkie Huysdens."
Geplaatst 12 augustus 201411 jr. Auteur Dan staat het bij mij verkeerd op de cassette. Zal ik even moeten aanpassen op de cassette. Bedankt. Dirk
Geplaatst 12 augustus 201411 jr. Ik heb de versie vanaf 'cart' er even bij gepakt: https://soundcloud.com/user8093414/word-nu-lid_laag
Geplaatst 13 augustus 201411 jr. Dan staat het bij mij verkeerd op de cassette. Zal ik even moeten aanpassen op de cassette. Bedankt. Dirk Ik volg je niet helemaal, Dirk. Wat bedoel je met corrigeren op de cassette? Je deelt met enige regelmaat files van Frank de Graaf op dit forum. Tenzij Skybird, Dirk van D en Frank de Graaf één en dezelfde persoon zijn...
Geplaatst 13 augustus 201411 jr. Dat is inderdaad 3 keer de zelfde persoon. Dirk "Hoe is het verder met je Dirk?" hi
Geplaatst 14 augustus 201411 jr. Dat is inderdaad 3 keer de zelfde persoon. Dirk Maar wat is nou je werkelijke naam ? Ik heb het gevoel dat we enorm in de maling worden genomen ..... Rien, die zijn echte naam gebruikt.
Geplaatst 14 augustus 201411 jr. Auteur Mijn naam is gewoon Dirk. Niets om je zorgen over te maken Rien. Bijna niemand gebruikt hier zijn echte naam. Dirk
Geplaatst 16 augustus 201411 jr. Klein vraagje, opnieuw on topic: stamt deze jingle uit de zeezenderperiode of is het nadien gebruikt door de VOO?
Geplaatst 16 augustus 201411 jr. Uit de zeezendertijd! Lees anders de geschiedenis 'even' op www.norderney.nl dan valt alles op zijn plaats...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.