Geplaatst 23 augustus 201411 jr. Elke keer als ik iets zoek loop ik tegen twee mappen aan die ik eens van Ad te leen kreeg met daarin beschreven de Veronica zeezender jingles, het audio heb ik, maar ook in een map allemaal VOO "zooi'. De laatste term is van mij omdat het mijn belangstelling niet heeft inzake ons Veronica zeezender archief. Het audio van de VOO jingles en tunes heb ik volgens mij niet. Maar aardig om te zien dat ze ergens moeten zijn maar de beschrijving ligt in ieder geval hier......kijk maar.
Geplaatst 23 augustus 201411 jr. O, en waarom vertel je me dat nu pas?! Ad en Gea van de Pol waren verantwoordelijk voor het VOO archief. Ik zal zaterdag aan Ad vragen of dat nog ergens in een database staat. En anders wil ik die map wel een keer lenen.
Geplaatst 23 augustus 201411 jr. Auteur O, en waarom vertel je me dat nu pas?! Ad en Gea van de Pol waren verantwoordelijk voor het VOO archief. Ik zal zaterdag aan Ad vragen of dat nog ergens in een database staat. En anders wil ik die map wel een keer lenen. Harm, Je bent de 2e al die het vraagt. Maar is toch alleen maar zinvol als het audio ook allemaal hebt? Ik ga er gelukkig niet over. En ik wil het ook niet. Map ligt hier al zo'n 3 jaar.......... Juul
Geplaatst 23 augustus 201411 jr. Zoals gezegd ik heb het er met Ad wel over. Alle audio heb ik hier liggen... Voor de fans de audio zoals op je pagina weergegeven. In mono, dat dan weer wel: https://soundcloud.com/user8093414/voo-archief
Geplaatst 23 augustus 201411 jr. Dat zou best eens kunnen. Eind 1979 / begin 1980. Love on the telephone van Foreigner die in de laatste ledenwerfspot gebruikt is kwam begin februari 1980 de Tipparade binnen. Grt, Peter
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.