Geplaatst 25 augustus 201411 jr. Vandaag 2 uitzendingen daarover gehoord tot nu toe: Tussen 6 en 7 uur was dat een historische uitzending van Ook Goeie Morgen met Harmen Siezen van 16-9-1966. Tussen 12 en 14 uur de live-uitzending met Tineke vanuit Amsterdam op het Veronica Schip met o.a. schrijver Auke Kok die het beste boek allertijden heeft gescheven over Nederlands beste zeezender ooit: Radio Veronica. OGM - Harmen Siezen: http://www16.zippyshare.com/v/64326014/file.html Tineke-Show: http://www16.zippyshare.com/v/92861644/file.html Gr, Melle
Geplaatst 25 augustus 201411 jr. Nou dat is dan 2 maal de Tineke show Misschien handig om even kort te sluiten wie de volgende plaatst!
Geplaatst 25 augustus 201411 jr. Even een aanvulling op de uitzending van ogm. Het begint met Harmen Siezen maar naar 15 minuten is het Eddy Becker! En om het nog gekker te maken op 30 minuten hebben we Klaas Vaak en als laatste op 46.30 minuten Tom Collins.
Geplaatst 25 augustus 201411 jr. Ja, zo heeft Ad het gemonteerd afgelopen dagen. Krijg je een aardig overzicht.
Geplaatst 26 augustus 201411 jr. Hier is De Tineke Show van vandaag! http://www1.zippyshare.com/v/46371321/file.html
Geplaatst 26 augustus 201411 jr. Dank je. "De jongere generatie zeezender jongens". Ik heb het gehoord erg leuk. Juul
Geplaatst 27 augustus 201411 jr. Wat blijft het toch lekker om naar Bart te luisteren en dus weer op de radio te horen. Waar blijven de aanbiedingen. Zonde dat hij niet meer te horen is.
Geplaatst 27 augustus 201411 jr. Wat blijft het toch lekker om naar Bart te luisteren en dus weer op de radio te horen. Waar blijven de aanbiedingen. Zonde dat hij niet meer te horen is. Tja, zo gaan die dingen... Ik was vanmiddag op 'plaats delict'. Toch is thuis naar de radio luisteren leuker.
Geplaatst 27 augustus 201411 jr. Tja, zo gaan die dingen... Ik was vanmiddag op 'plaats delict'. Toch is thuis naar de radio luisteren leuker.Max5991.jpg Max5998.jpg Harm, Help even wie zijn die twee heren? Ik heb nl de uitzending niet kunnen horen. Grasmaaien had prioriteit. Juul
Geplaatst 27 augustus 201411 jr. Géén idee Juul, automatische reactie van mij als zijnde een persmoment. Die rechter meneer is een ex verslaafde (vraag me niet waaraan) en heeft gedurende een jaar aan dit mozaïek gewerkt. Maar ik voel een kort geding aankomen als Ruud Doets hier lucht van krijgt. Maar ach, hij is de weg al een beetje kwijt nietwaar...
Geplaatst 27 augustus 201411 jr. He he, hier is ie dan! Computer liep vast tijdens het uploaden. 1200_1400_tinekeshow_20140827
Geplaatst 27 augustus 201411 jr. Géén idee Juul, automatische reactie van mij als zijnde een persmoment. Die rechter meneer is een ex verslaafde (vraag me niet waaraan) en heeft gedurende een jaar aan dit mozaïek gewerkt. Maar ik voel een kort geding aankomen als Ruud Doets hier lucht van krijgt. Maar ach, hij is de weg al een beetje kwijt nietwaar... Wie is de weg kwijt? Ruud?
Geplaatst 27 augustus 201411 jr. Zijn er ook nog opnames gemaakt van afgelopen maandag en dinsdag van de Tineke Show ? Zo ja, ik durf het bijna niet te vragen, maar is er iemand die ze beschikbaar wil stellen ? Bvd.mvg.Martien
Geplaatst 27 augustus 201411 jr. Ja zeker die van maandag, dinsdag en woensdag staat in deze post (zie hierboven) Of begrijp ik het niet helemaal?
Geplaatst 27 augustus 201411 jr. Tja, zo gaan die dingen... Ik was vanmiddag op 'plaats delict'. Toch is thuis naar de radio luisteren leuker.Max5991.jpg Max5998.jpg Het bewijs
Geplaatst 27 augustus 201411 jr. Ja ik ben ook geweest vanmiddag en ik heb Bart van Leeuwen horen vertellen dat hij het niet naar zijn zin had bij Veronica. Was wel gezellig druk op het schip.
Geplaatst 28 augustus 201411 jr. Ja ik ben ook geweest vanmiddag en ik heb Bart van Leeuwen horen vertellen dat hij het niet naar zijn zin had bij Veronica. Was wel gezellig druk op het schip. Mag ik aannemen dat Bart het huidige Veronica bedoeld?
Geplaatst 28 augustus 201411 jr. Tineke vroeg iets over dit onderwerp,waarop Bart antwoorde dat hij niet werd geaccepteerd. hij was 18 en alle anderen waren 28. kreeg het idee toen ik de uitzending van 27 Augustus heb beluisterd dat het nog al als iets van wisten jullie dit dan niet. dit alles zoals het overkwam bij mij.
Geplaatst 28 augustus 201411 jr. En dan op die leeftijd met beperkte ademsteun het lastige intro van 'expecting to fly' vol praten zonder onzin uit te kramen. Respect....
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.