Geplaatst 17 september 201411 jr. Ik kreeg vanmiddag bezoek van een oud-buurman van mij in 1974. We woonden allebei in Bunschoten-Spakenburg en hij werkte bij de Nieuwe Revue. Tbv een artikel had hij een aantal interviews opgenomen met o.a. Bull Verweij, Rob Out en Abi Nathan. Ook een aantal zeezender opnamen moeten op de band staan. Aan de beschrijving te zien staan er wellicht aardige zaken op. Leuk dat zoiets na al die jaren boven water komt.
Geplaatst 17 september 201411 jr. Heel erg leuk dat er na een lange tijd dit soort opnames tevoorschijn komen. Zo geloof ik ook wel dat er nog meer opnames bij mensen thuis zijn die wellicht de moeite waard zijn.
Geplaatst 17 september 201411 jr. Leuk, Juul. Ik kwam Hans laatst nog tegen in Ahoy op 31 Augustus. 'k Heb ook een jaartje naast 'm gewoond in "Het Dorp".
Geplaatst 17 september 201411 jr. Auteur Leuk, Juul. Ik kwam Hans laatst nog tegen in Ahoy op 31 Augustus. 'k Heb ook een jaartje naast 'm gewoond in "Het Dorp". Ja Hans was er met Tonny, "het dorp" heeft veel bekende inwoners gehad. Hoewel één van de secretaresses van oom Bull nog steeds in "het dorp" woont. Hans kon niet op onze reünie, maar wel In "Rotjeknor"
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.