Spring naar bijdragen

mp3tjes van 1965


HendrikDelmenhorst

Aanbevolen berichten

 

Bobby Wallis - I'm shy Mary Ellen I'm shy

 

Gevonden!

Gebruik dezelfde link

 

Leuk nummer trouwens!

 

Ook gevonden 1963

 

The Chucks - Loo-be-loo
Duane Eddy - Lonely boy, lonely guitar
Karl Denver - Indian love call

 

 

TNX PowerMusic, heb meegelift met Bobby Wallis en hem een schop naar Hendrik gegeven.

 

Inmiddels is 61 en 62 compleet. 

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heb ik wel de verkeerde link. Ik zie alleen dat liedje staan wat ik vorige week heb gedownload. Die andere zie ik niet staan. Dan heb ik waarschijnlijk iets fout gedaan....

Tja, waarschijnlijk, maar wat? inmiddels heb je ze via Rob V. wel binnen(zie laatste reactie). De rest van 1963 ga ik nog voor je zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1963 was inmiddels al compleet!! Sorry Ed, had ik bij het vorige mailtje al moeten melden!

 

Al wat overblijft is 1965 en dan het laatste lijstje:

 

 

1965:

Mrs. Mills - Mrs. Mills Party Medley

Cloda Rogers - Johnny come home

Frankie Vaughan - Someone must have hurt you a lot

Ian Campbell Folk Group - The times they are a-changing

Julie Rogers - Hawaiian wedding song

Soul Brothers - I keep ringing baby

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1963 was inmiddels al compleet!! Sorry Ed, had ik bij het vorige mailtje al moeten melden!

 

Al wat overblijft is 1965 en dan het laatste lijstje:

 

 

1965:

Mrs. Mills - Mrs. Mills Party Medley

Cloda Rogers - Johnny come home

Frankie Vaughan - Someone must have hurt you a lot

Ian Campbell Folk Group - The times they are a-changing

Julie Rogers - Hawaiian wedding song

Soul Brothers - I keep ringing baby

 

Rob V.

 

Ga eens kijken wat ik boven water kan halen. Cloda Rogers Johny come home blijft een moeilijk geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou maak ik een klein vautje met 1963 is compleet.

Er mist nog uit het eerdere lijstje:

 

Alan Drew - Always the lonely one

Harry Secombe - Always the lonely one

 

Sorry,

 

Rob V.

Alan Drew is gevonden wat betreft Harry Secombe - Always the lonely one Die titel kan ik helemaal niet vinden in de uitvoering van Harry Secomble Weet je zeker dat je de juiste titel hebt. Heb wel uit 1963 If i ruled the world gevonden.

Te downloaden via de reeds bekende link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alan Drew is gevonden wat betreft Harry Secombe - Always the lonely one Die titel kan ik helemaal niet vinden in de uitvoering van Harry Secomble Weet je zeker dat je de juiste titel hebt. Heb wel uit 1963 If i ruled the world gevonden.

Te downloaden via de reeds bekende link.

In de lijst stond Harry Secombe met Always the lonely one, maar in het boek inderdaad If I ruled the world, october 1963. Dan zal de lijst het wel fout hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas...ik kan niet bij het bestand van Alan Drew (Always the lonely one) komen. Misschien kan iemand van jullie na hem te hebben gedownload mij sturen. Met dat Binsearch schijnt bij mij niet te werken.

Heb je een pbtje gestuurd met opnieuw de link! Dat binsearch is voor nieuwsgroepen en daar heb je een abonnement voor nodig zoals b.v. spotnet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vijftien nieuwe binnenkomers in de tipparade van vandaag in 1965. Geen probleem op zichzelf, ware het niet dat er nog een verkapte zestiende nieuwkomer was:  ZZ & De Maskers met Potverdrie, groot schandaal in onze familie of iets dergelijks. Wist niet dat die er ook nog was. Mocht iemand het hebben of kunnen vinden, dan zou het mooi zijn als ik er een mp3tje van krijg. Ben wel benieuwd hoe die gaat. Die versie zou evenwel nooit een hit worden. Volgende week komt er een single spontaan de top 40 binnen, die eigenlijk vandaag in de tiplijst had moeten staan: Early bird van André Brasseur. Waarom die er niet in staat? Misschien vergeten of er was gewoon geen plaats voor.... maar het blijft elke week weer een verrassing. Volgende week kan het niet missen dat Get off my cloud van de Stones de tip voor de top wordt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Komt goed Hendrik, heb hem hier op CD liggen

Van Cher heb ik wel twee verzamelaars, maar daar staan voornamelijk de nieuwe nummers op. Op één daarvan stond een hypermoderne versie van Bang bang uit 1966. Die was niet om aan te horen. Bij mij moeten de nummers klinken, zoals ze vroeger op de radio of op de vinylsingle klonken. Ik heb heel snel in de gaten, wanneer het een re-recording is en dan heeft hij voor mij afgedaan. Ik vind het helemaal te gek met die tipparade van 49 jaar geleden. Leuk gedaan qua lay-out, aangepast aan hoe de top 40 er toen uitzag. Zo had het idd kunnen zijn. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan zeg ik altijd maar. Elke zaterdag loadt ik het lijstje down als ik mijn ontbijt op heb. Als het goed is, moet de lijst van 8 juli 1967 aansluiten op de lijstjes van Rob Out, die ik bijna onleesbaar op vijf stenciltjes heb staan. Dat gaat dan tot oktober 1970. Mooi om al die nummers uit de sixties zo te kunnen (her)ontdekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

En op de valreep van 1965 toch nog een nummer dat ik niet vinden kan. Misschien kan iemand mij er aan helpen in mp3-format?

HAPPENING van het COCKTAIL TRIO. Nergens te vinden. De b-kant zag ik wel ergens, Soep met speldjes, maar ik zoek dus de a-kant.

Houd ik er over het hele jaar eentje over en dat is dat nummer van CLODA ROGERS: JOHNNY COME HOME. Blijft onvindbaar. Volgende week ga ik op zoek naar de ontbrekende nummers van 1966. Moet ik maar een nieuwe topic aanmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.