Geplaatst 28 september 201411 jr. Ik zit naar een film te kijken die Ad maakte aan boord. De datum is mij niet bekend. Ik was er n.b. zelf bij....... Hier zie je een "still" uit de film. Rob Out live met op de achtergrond een kalender. Wie heeft een idee van de datum bij benadering? Dank.
Geplaatst 28 september 201411 jr. Ik gok op april 1970. 4 april viel toen namelijk op een zaterdag. 4 april 1972 viel op een dinsdag. Ik heb nog nooit een kalender gezien waarin een nieuwe week op woensdag begint.
Geplaatst 28 september 201411 jr. Ik gok op april 1970. 4 april viel toen namelijk op een zaterdag. 4 april 1972 viel op een dinsdag. Ik heb nog nooit een kalender gezien waarin een nieuwe week op woensdag begint. Denk dat je gelijk hebt want 30 april viel toen op een donderdag, er van uit gaande dat de kalender begint op zondag met een nieuwe week. Na inzoomen op afbeelding dacht ik even een 2 te zien. maar er hangen meer kalenders achter Rob. Welke dat zijn kan ik niet zien.
Geplaatst 28 september 201411 jr. Ik heb de afbeelding even omgezet naar 300dpi, contrast en scherpte aangepast maar het wordt er niet duidelijker op. Als de camera geen 'pan' beweging maakt kun je proberen om 3 of 4 frames over elkaar heen te leggen met 50% transparantie, wellicht dat dat helpt.
Geplaatst 28 september 201411 jr. 1970. Kort hierna werd de microfoon in het filmpje vervangen door de AKG D202.
Geplaatst 2 oktober 201411 jr. Denk dat je gelijk hebt want 30 april viel toen op een donderdag, er van uit gaande dat de kalender begint op zondag met een nieuwe week. Na inzoomen op afbeelding dacht ik even een 2 te zien. maar er hangen meer kalenders achter Rob. Welke dat zijn kan ik niet zien. Het is één kalender, zo eentje met drie maanden waar normaal de middelste plaat de huidige maand is (en je een maand terug en vooruit kunt kijken). Douwe
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.