Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Datum - hulp..

Featured Replies

Geplaatst

Ik zit naar een film te kijken die Ad maakte aan boord.

De datum is mij niet bekend. 

Ik was er n.b. zelf bij.......

Hier zie je een "still" uit de film. Rob Out live met op de achtergrond een kalender.

Wie heeft een idee van de datum bij benadering?

Dank.

post-3161-0-33259300-1411933590_thumb.jp

Geplaatst

Ik gok op april 1970. 4 april viel toen namelijk op een zaterdag.

4 april 1972 viel op een dinsdag. Ik heb nog nooit een kalender gezien waarin een nieuwe week op woensdag begint.

Geplaatst

Ik gok op april 1970. 4 april viel toen namelijk op een zaterdag.

4 april 1972 viel op een dinsdag. Ik heb nog nooit een kalender gezien waarin een nieuwe week op woensdag begint.

Denk dat je gelijk hebt want 30 april viel toen op een donderdag, er van uit gaande dat de kalender begint op zondag met een nieuwe week. Na inzoomen op afbeelding dacht ik even een 2 te zien. maar er hangen meer kalenders achter Rob. Welke dat  zijn kan ik niet zien.

Geplaatst

Ik heb de afbeelding even omgezet naar 300dpi, contrast en scherpte aangepast maar het wordt er niet duidelijker op.

Als de camera geen 'pan' beweging maakt kun je proberen om 3 of 4 frames over elkaar heen te leggen met 50% transparantie, wellicht dat dat helpt.

Geplaatst

Denk dat je gelijk hebt want 30 april viel toen op een donderdag, er van uit gaande dat de kalender begint op zondag met een nieuwe week. Na inzoomen op afbeelding dacht ik even een 2 te zien. maar er hangen meer kalenders achter Rob. Welke dat  zijn kan ik niet zien.

Het is één kalender, zo eentje met drie maanden waar normaal de middelste plaat de huidige maand is (en je een maand terug en vooruit kunt kijken).

Douwe

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.