Geplaatst 15 oktober 201411 jr. Hoi ben nieuw hier. Maar ben ook zo weer weg . Weinig activiteit en veel het mekaar afzeiken. Jammer een gemiste kans. Op facebook zijn er betere groepen over zeezenders waar men mekaar niet afzeikt.
Geplaatst 15 oktober 201411 jr. Ach net wat jij wil he ,,,Wij zijn hier voor de muziek .En wat ik niet lezen wil sla ik gewoon over ..
Geplaatst 15 oktober 201411 jr. Hoi ben nieuw hier. Maar ben ook zo weer weg . Ach, er zitten hier nou éénmaal, net als op elk ander forum, een aantal lui die denken het patent op de waarheid te hebben. Die heb je overal, als je er even tussendoor leest zijn ze allemaal best te doen. Zolang we de mooie radio-showtjes maar delen toch?
Geplaatst 15 oktober 201411 jr. Hoi ben nieuw hier. Maar ben ook zo weer weg . Weinig activiteit en veel het mekaar afzeiken. Jammer een gemiste kans. Op facebook zijn er betere groepen over zeezenders waar men mekaar niet afzeikt. dat u uberhaubt nog iets geplaats heeft op dit forum ben van mening dat dit helemaal nergens op slaat. maar heel heel veel suc6 op andere forums.
Geplaatst 15 oktober 201411 jr. Uit het bericht van de starter van dit onderwerp kan ik geen intentie afleiden tot het starten van een zinvolle discussie, hetgeen hij zelf meent te missen in dit café. Daarom sluit ik dit onderwerp bij deze af.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.