Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

REM Eiland en Norderney

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben deze week weer eens in Nederland en had  gehoord dat je op het REM Eiland in Amsterdam kunt lunchen. Deed ik dus. Wie schetst mijn verbazing dat ik vervolgens de ouwe trouwe Norderney aan de overkant in het water zag liggen!

Uitzicht op de Norderney vanaf het REM Eiland. Als ik niet al jaren naar die ouwe Veronica poster op mijn muur had gekeken had ik die antennes nooit gezien, want toen dacht ik he...

Ben toen later met het pontje van Centraal er nog naartoe gegaan maar de schuit zat al dicht. De laatste keer dat ik er zo dichtbij was was in april 1973 op het strand van Scheveningen.

Het gekke is...mijn vrouw belde juist toen ik vanaf het eiland naar het schip zat te staren (zij is er deze keer niet bij) en toen ik uitlegde waar ik was en wat ik zag kreeg ik tranen in mijn ogen...rare jongens...die zeezender fanaten.

Groetjes,

Frans

Ja, ik weet dat de letter niets hetzelfde zijn etc....maar toch...

Geplaatst

Mooi verhaal Frans.

Maar als regelmatige bezoekr van dit forum wist je toch dat de Norderney daar ligt ?

"Thuis heb je beter weer"  denk ik.......

Geplaatst

Hé Frans, wat leuk dat je weer even een stukje oostelijker op de globe zit. Toen de Norderney naar Amsterdam kwam, heb ik daar wat foto's van geschoten, juist vanaf dat REM eiland, omdat dat voor het eerst mogelijk was!

Hier de link: 

Deze inhoud is verborgen

Prettig verblijf verder!

Geplaatst
  • Auteur

Ha  die Juul en Rene. Ja,,ik wist dat 'ie in Amsterdam lag, maar ik ben eigenlijk helemaal niet bekend met onze hoofdstad dus dat zei me verder niets. Ja, FL is iets warmer, maar ik moet zeggen dat het hier ook prima toeven is op het moment. Mooie foto's Rene.

Frans

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.