Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Erik de Zwart in de Televaag..... ( opgelost )

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

Ik denk dat we eerst maar eens een sterke kop koffie moeten drinken........als het om mijn "medewerking" gaat.

Afgelopen jaar bij de rechter en nu....( buiten de schuld van Erik trouwens , dat wil ik nadrukkelijk stellen ).

Maar inderdaad Thijs, interessant.

Geplaatst

"Erik de Zwart haalt de bezem door Radio Veronica"

"Het aantal platen dat nu meedraait op Radio Veronica is de afgelopen weken bijna verdubbeld."

Wauw, dan hoor je nu niet elke dag hetzelfde, maar om de twee dagen.

http://radioactive.blog.nl/landelijk/radio-veronica/2014/11/20/erik-de-zwart-haalt-de-bezem-door-radio-veronica

Robin

Geplaatst

Je haalt me de woorden uit de mond Robin hahaha

Als ze slim zijn ( dat betwijfel ik ) dan gaan ze echt de programma's maken op de manier zoals Veronica dat deed in de zeezender tijd. En dan ook met veel muziek uit die tijd, en niet alleen maar "de echte hits" die helemaal doodgedraait zijn en je strot uitkomen. Ik vind het echt eeuwig zonde dat de naam Veronica zo gebruikt word met die vreselijke muziek die ze uitzenden nu, je kunt aan de plaat horen hoe laat het is. oh, de red hot chilipeppers, het is tijd voor pauze......

En vernieuwen hoeft niet in de zin van modernere muziek draaien want daarvan hebben we al meer als genoeg zenders. Onderscheid je als zender door dingen te draaien die niemand draait, dan komt het luisterpubliek vanzelf naar je toe net als in de tijd dat Veronica begon met zenden vanaf de noordzee. Wat had ik die tijd graag meegemaakt, gelukkig bestaan er dingen als L.P's en mp3!

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.