Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Veronica - 1974 - Uitzenddatum gezocht

Featured Replies

Geplaatst

Welkom op 538 is volgens mij een programma uit 1972/73 ipv 1974 

Dit omdat Bart Van leeuwen ook met dit programma begonnen is bij veronica en ik vier andere gast dj programma,s heb uit 1972/73 van 2100 tot 2200.

Radio Veronica - 1972-10-01 2100-2200 - Kees Helleman - GastDJ en Radio Veronica - 1973-04-11 2100-2200 - Gast DJ - Han- Welkom Op 538 - Vanaf Mi Amigo 259. Radio Veronica - 1973-07-03 2100-2200 - Welkom op 538 - Sebastiaan.Radio Veronica - 1973-09-24 2100-2200 - Roel Koenders - Welkom op Veronica

Gr Jaap

Geplaatst

De eerste plaat die Frans van der Beek draait is "Canzone 4711", een track van de LP: "Dubbel twee" van Boudewijn de Groot. Frans van der Beek begon die week elke avond met een nummer van die Lp, vertelde hij. De LP was vanaf 16-6-1973 LP van de week. Ik vermoed daarom dat de gezochte datum 23 juni 1973 is.

Gr.thijs

Geplaatst

Is dit weer een opname van Pierre, Vincent, of komt het uit andere bron?

Paul

Geplaatst

Als het een zaterdagavond is, dan is het, op basis van de LP van de week, logischer dat het 16-6-73 is. Die Lp vd Week liep immers van zaterdag tot zaterdag. Op 23-6 was er dus alweer een nieuwe LP vd week.

Edwin

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.