Geplaatst 16 december 201410 jr. In dit programma een interview met Joost - Willem van Kooten. Is er iemand die hier een "fatsoenlijke" mp3 van kan maken? Zodat ik het kan downloaden? http://theatervanhetsentiment.kro.nl/seizoenen/2014/afleveringen/14-12-2014
Geplaatst 16 december 201410 jr. Geachte heer Geleick, Hierbij doen wij u de gevraagde mp3 van het theater van het Sentiment van 14 december 2014 toekomen, http://www62.zippyshare.com/v/85079603/file.html Wij wensen u veel plezier toe met deze opname.
Geplaatst 16 december 201410 jr. Auteur Hartelijk dank voor uw wel zeer snelle reactie ! En dat nog wel uit "aardbeving gebied".......... Dank Jan-Fré Juul PS Er zijn dingen die ik niet voor elkaar krijg, dit was er weer zo één.
Geplaatst 16 december 201410 jr. Juul, volgens mij ben je wel handig in Cool Edit pro. Met dat programma kan je ook opnemen. Gewoon in real time afspelen en tegelijk opnemen, het verlies is zo gering dat geen hond het hoort. Bovendien kan je dan meteen het gewenste fragment eruit halen. Daarna kan je de file opslaan in elk gewenst mp3 formaat.
Geplaatst 16 december 201410 jr. Auteur Juul, volgens mij ben je wel handig in Cool Edit pro. Met dat programma kan je ook opnemen. Gewoon in real time afspelen en tegelijk opnemen, het verlies is zo gering dat geen hond het hoort. Bovendien kan je dan meteen het gewenste fragment eruit halen. Daarna kan je de file opslaan in elk gewenst mp3 formaat. Ik heb geen Cool Edit is volgens mij Windows dus........ Maar ik heb wel ergens iets voor OSX om op te nemen, maar waar.....ik doe dat nooit van een stream. Wel gebruik ik om audio te bewerken Sound Studio of.....Pro Tools. Dat heb ik dan weer wel. Juul
Geplaatst 16 december 201410 jr. Ik gebruik gewoon de geluidsrecorder van windows, neemt op in wma.... Wim
Geplaatst 17 december 201410 jr. Auteur Leuk om het interview met Willem te horen. Hij had het over de nieuwste platen uit o.a. de USA. We hadden inderdaad, zoals Willem zei, een dame in NY die ons voorzag van het nieuwste materiaal en dat iedere week op stuurde. In ons archief heb ik de nodige correspondentie. Hier een scan van een rekening uit 1968. Juul scan:©Stichting Norderney
Geplaatst 18 december 201410 jr. Leuk, Juul. En mooi, dat oude lettertype van zo'n rekeningblad. Andere tijden, jawel. Het roept wel allerlei vragen op, zoals: waarom werden er platen van The Stones uit Amerika gehaald? Wat was dat voor 'Beatle Story'? Nou goed, het is natuurlijk niet verbazingwekkend als veel van dat soort informatie is verdwenen in de mist van de tijd. Paul
Geplaatst 18 december 201410 jr. Auteur Dag Paul, In het geval van de Stones waren dat albums die in Nederland niet verkrijgbaar waren. ( USA samenstellingen ) En The Beatles zal ook wel zoiets zijn denk ik. En "Wheels of fire", je kunt zien dat we dat per "cable" besteld hebben. ( Telex dus ). Waarschijnlijk omdat de LP daar ook al uit was en hier nog niet. zo ging dat in die tijd. Tegenwoordig mail je effe.......... Ad en ik hielden dat altijd scherp in de gaten en bestelden dat vervolgens en dat mocht van Willem van Kooten. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.