Spring naar bijdragen

VeronicaTV-jaar overzichten.

h.roos

Aanbevolen berichten

Wout, als je eens wist hoe lang ik al op zoek ben naar de video versies van die TV jaaroverzichten die de VOO uitzondt. Op dit moment heb ik alleen Top '85 maar als jij inderdaad Top '90, 91, 92 en '94 heb, dan ben je samen met Henk de held van de week! En mocht je zelf Top '85 willen hebben dan doe ik uiteraard graag mijn best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is goed. Het is een grote file, over 3 GB maar omdat andere mensen hier ook zo behulpzaam zijn ga ik Top '85 morgen hier neerzetten. Dan missen we nog de jaren '86, '87, '88 en '89. Wie weet komen die ooit nog voorbij. Voor nu gaat mijn dank uit naar Henk en Wout. Mijn bijdrage volgt morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag gedaan Wout. Ik weet niet zeker of Top '93 destijds op de VOO is uitgezonden. Ik weet wel dat de VOO de Top 40 ook al niet meer uit wilde zenden en de overstap wilde maken naar de Mega Top 50. Dat jaaroverzicht van het jaar daarop heb je met ons gedeeld. De (Rabo) Top 40 zoals het in 1994 werd had echter ook een Top '94. Die is destijds uitgezonden op RTL5 wat net een jaar in de lucht was. Tim Immers deed de presentatie en ging bij mensen langs om hun favoriete clip aan te kondigen.

Marco Borsato kreeg een Top 40 award voor Dromen Zijn Bedrog. Jouw Mega Top '94 had ik echter nog nooit gezien dus dat was wel een verassing. Ik zal eens even contact opnemen met iemand want ik heb hier ook nog Top '78 (Countdown '78) genoemd liggen. Zelfde opzet, alle nummer 1-hits en de desbetreffende Top 40 awards worden door Lex Harding uitgereikt aan onder andere Olivia Newton John, Meat Loaf, John Travolta en Luv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wout kerel, jij en Henk zijn echte helden! Dat jullie dit hebben weten te realiseren maakt mijn weekend helemaal goed. Een paar maanden geleden had ik geen enkel overzicht.

En nu hebben we Top '78, Top '85, Top '87, Top '90, Top '91, Top '92 en Top '94 al is die laatste natuurlijk van de Mega Top 50 maar zeker niet minder mooi.

Hartstikke bedankt en we blijven hopen op '86, '88 en '89.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.