Spring naar bijdragen

MP3tjes van 1966


Aanbevolen berichten

Inmiddels zit Bob Bouber in de collectie, hierin hoef ik dus niet meer voorzien te worden.

 

Maar nu heb ik een andere vraag. Op de LP zowel als de CD "The Ventures a go-go" staan de nummers: "A go-go dancer" alsmede "The swinging Creeper". Prachtig, maar ............... er is ook een single met enerzijds: "The Swinging Creeper" v/d Ventures anderzijds "Teenbeat" van Sandy Nelson. Uitgaande van de LP heet nu opeens "A go-go dancer" "The swinging creeper".

Vraag: Wat is nu wat??? Is wat op de LP staat juist????

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in ieder geval de juiste versie van Go-go dancer ontvangen. Klopte exact met wat Bert draaide. Ook heb ik Margie Ball gehoord. Leuk nummer, maar of het ergens te krijgen is? Dat is de vraag. Hopelijk niet hetzelfde verhaal als bij Cloda Rogers een jaar geleden. Ben wel benieuwd of het MargieBalletje nog gaat rollen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geschatte waarde v/d single: +/- 18 Euro, ga er dan maar van uit dat hij zeldzaam is. Bovendien is er bij mijn weten nooit een verzamel CD gemaakt. Ik meende dat Bert Bossink ooit eens een poging ondernomen heeft. 

 

In elk geval voor de lezers: Everly Brothers - Lovey kravezit is inmiddels gearriveerd en gedeeld met Hendrik.

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja als je alles voor uit weet Juul ........... Wist je bijvoorbeeld in 1974 dat je de Veronica geschiedenis zou rubriceren, dat draaitafels, mengtafels, etc. etc. ooit weer gerestaureerd en gebruikt zouden worden?? Als je dat geweten had was misschien de PVC collectie ook nog wel in tact gebleven. Maar je (en wie wel) wist(en) het niet.

Maar al met al is het ook weer zo dat ik me verbaas hoeveel er dan wel bewaard is gebleven!!

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik heb wel wat, een melkdoosje vol van de Aldi-Lidl   en dat waren singles die ik zelf nogal "belangrijk" vond.

En inderdaad, maar ik was in die periode toch veel aan het bewaren getuige de hoeveelheid documenten die we op onze website hebben staan.

Ad heeft veel meer vinyl bewaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar nu heb ik een andere vraag. Op de LP zowel als de CD "The Ventures a go-go" staan de nummers: "A go-go dancer" alsmede "The swinging Creeper". Prachtig, maar ............... er is ook een single met enerzijds: "The Swinging Creeper" v/d Ventures anderzijds "Teenbeat" van Sandy Nelson. Uitgaande van de LP heet nu opeens "A go-go dancer" "The swinging creeper".

Vraag: Wat is nu wat??? Is wat op de LP staat juist????

 

Rob V.

 

Niemand die hier een antwoord op heeft?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ik zocht een mp3tje van The Overlanders, My life, maar dat is inmiddels binnen. Ik zag dat ze nog een singletje daarna uitbrachten: Go where you wanna go. Goed mogelijk dat dat ook nog es in deze tipparade komt. Dus als iemand het toevallig mocht hebben....datzelfde geldt voor Cloda Rogers met Johnny, come home. Ik blijf zo nu en dan es kijken of het ergens opduikt op youtube, maar het blijft onvindbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6430
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    AppieK
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.