Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Mi-Amigo - 07101976 - 1200-1400 - Marc Jacobs & Frank Van Der Mast - 50ste Baken 16

Featured Replies

Geplaatst

Van de Golden Radio NL server, met dank aan JPL voor het verwerken

Mi-Amigo - 07101976 - 1200-1400 - Marc Jacobs & Frank Van Der Mast - 50ste Baken 16

http://www60.zippyshare.com/v/g5thc6NU/file.html

Beste mensen

Dank aan Vincent, want die begrijpt het en daar ben ik zeer op gesteld. Mocht er iets zijn, dan laat het gerust - rustig - weten. Velen weten het niet, maar ik ben inmiddels chronisch ziek. Ik praat er liever niet over, maar ik ben vrijwel de gehele dag dizzy inmiddels en benauwd. Dus, mocht ik raar reageren ooit .... dan neem  het niet al te serieus. Ik zal m'n best doen om mezelf zo goed mogelijk aan het forum aan te passen.

Geplaatst

Martinja,

Goed dat je dit met ons wilt delen. Sterkte en hopelijk wordt het niet erger de komende tijd. Bedankt voor alle mooie opnamen.

Gr.thijs

Geplaatst
  • Auteur

Dank je wel Thijs. Ik hoop het ook niet. De winter is meestal een nachtmerrie en er zijn dagen bij dat het wel erg bellabberd gaat, maar de radio, muziek, jullie en van alles erbij, houdt me wel wakker.

Geplaatst

Je deelt elke dag weer vele vele uren, waarvoor dank. Veel sterkte toegewenst,

groet

Paul de Haan.

Geplaatst

Dag Martinja,

Dank voor de vele opnames en weet dat je er mensen mee gelukkig maakt. :shy:

Veel sterkte toegewenst.

Grt Marnik

Geplaatst

Prachtig Martinja, al die mooie opnamen die je op dit forum plaatst.

Het doet mij en zeker vele anderen enorm veel plezier.

Moed en sterkte wens ik je verder toe.

Pierre

Addicted To Music

Geplaatst

Bedankt voor alle mooie opnamen Martinja. Heel veel sterkte en hou je haaks!

Groeten, Theo

Geplaatst
  • Auteur

Ze zijn zeker niet allemaal van mij - wat ik zo door de loop der jaren opgepikt heb, maar in de kast te laten liggen... zonde en nu het nog kan... genieten van toen en bedankt. Het valt niet mee de dagen en en nachten, maar jah... het gaat nog steeds redelijk

• 5 weeks later...
Geplaatst

Velen weten het niet, maar ik ben inmiddels chronisch ziek. Ik praat er liever niet over, maar ik ben vrijwel de gehele dag dizzy inmiddels en benauwd.

Veel sterkte toegewenst Martinja !

Bedankt voor je vele uploads de afgelopen maanden.

Robin

• 2 weeks later...
Geplaatst

Hoi Martinja,

wat geweldig deze opname. Er komen vaak dezelfde opnames voor in deze rubriek. Het zijn regelmatig kopieen van kopieen. Ik ben er erg blij,. Hopelijk helpen al de vrolijke en dankbare berichten hier jou ook om wat kracht en moed te verzamelen. Dankjewel en toi toi toit!

Robert

Geplaatst
  • Auteur

Dank je wel Robert... Jah, ik ben m'n doos leeg aan het schudden. Het leuke is dat je mensen hier hebt, die net zo genoten van de programma's als ikzelf en in dezelfde tijd. De ziekte is fuck, maar radio, muziek en mensen maken veel goed en vooral als je de wijsheden eromheen leest en de music player er zelfs foto's bijzet, dan leeft het wat meer, want dat kon vroeger niet. Toen was er alleen radio, al had je wel de bladen van die tijd

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.