Geplaatst 16 maart 201510 jr. Van de Golden Radio NL server, met dank aan JPL voor het verwerken Mi-Amigo - 07101976 - 1200-1400 - Marc Jacobs & Frank Van Der Mast - 50ste Baken 16 http://www60.zippyshare.com/v/g5thc6NU/file.html Beste mensen Dank aan Vincent, want die begrijpt het en daar ben ik zeer op gesteld. Mocht er iets zijn, dan laat het gerust - rustig - weten. Velen weten het niet, maar ik ben inmiddels chronisch ziek. Ik praat er liever niet over, maar ik ben vrijwel de gehele dag dizzy inmiddels en benauwd. Dus, mocht ik raar reageren ooit .... dan neem het niet al te serieus. Ik zal m'n best doen om mezelf zo goed mogelijk aan het forum aan te passen.
Geplaatst 16 maart 201510 jr. Martinja, Goed dat je dit met ons wilt delen. Sterkte en hopelijk wordt het niet erger de komende tijd. Bedankt voor alle mooie opnamen. Gr.thijs
Geplaatst 16 maart 201510 jr. Auteur Dank je wel Thijs. Ik hoop het ook niet. De winter is meestal een nachtmerrie en er zijn dagen bij dat het wel erg bellabberd gaat, maar de radio, muziek, jullie en van alles erbij, houdt me wel wakker.
Geplaatst 16 maart 201510 jr. Martin, bedankt voor de vele leuke radio herinneringen. En zet m op jongen!
Geplaatst 16 maart 201510 jr. Auteur Dank je wel Gerrit en we gaan gewoon door En dankzij Vincent kan iedereen meegenieten - mooi toch
Geplaatst 16 maart 201510 jr. Je deelt elke dag weer vele vele uren, waarvoor dank. Veel sterkte toegewenst, groet Paul de Haan.
Geplaatst 16 maart 201510 jr. Dag Martinja, Dank voor de vele opnames en weet dat je er mensen mee gelukkig maakt. Veel sterkte toegewenst. Grt Marnik
Geplaatst 16 maart 201510 jr. Prachtig Martinja, al die mooie opnamen die je op dit forum plaatst. Het doet mij en zeker vele anderen enorm veel plezier. Moed en sterkte wens ik je verder toe. Pierre Addicted To Music
Geplaatst 17 maart 201510 jr. Bedankt voor alle mooie opnamen Martinja. Heel veel sterkte en hou je haaks! Groeten, Theo
Geplaatst 17 maart 201510 jr. Auteur Ze zijn zeker niet allemaal van mij - wat ik zo door de loop der jaren opgepikt heb, maar in de kast te laten liggen... zonde en nu het nog kan... genieten van toen en bedankt. Het valt niet mee de dagen en en nachten, maar jah... het gaat nog steeds redelijk
Geplaatst 15 april 201510 jr. Velen weten het niet, maar ik ben inmiddels chronisch ziek. Ik praat er liever niet over, maar ik ben vrijwel de gehele dag dizzy inmiddels en benauwd. Veel sterkte toegewenst Martinja ! Bedankt voor je vele uploads de afgelopen maanden. Robin
Geplaatst 16 april 201510 jr. Auteur Zeer bedankt Robin - afgelopen avond om 22.00 uur weer ziekenhuis. Was weer thuis om 2 uur
Geplaatst 16 april 201510 jr. Sterkte voor Martinja en dankjewel voor de vele mooie uren radio-opnamen. Marc
Geplaatst 28 april 201510 jr. Hoi Martinja, wat geweldig deze opname. Er komen vaak dezelfde opnames voor in deze rubriek. Het zijn regelmatig kopieen van kopieen. Ik ben er erg blij,. Hopelijk helpen al de vrolijke en dankbare berichten hier jou ook om wat kracht en moed te verzamelen. Dankjewel en toi toi toit! Robert
Geplaatst 28 april 201510 jr. Auteur Dank je wel Robert... Jah, ik ben m'n doos leeg aan het schudden. Het leuke is dat je mensen hier hebt, die net zo genoten van de programma's als ikzelf en in dezelfde tijd. De ziekte is fuck, maar radio, muziek en mensen maken veel goed en vooral als je de wijsheden eromheen leest en de music player er zelfs foto's bijzet, dan leeft het wat meer, want dat kon vroeger niet. Toen was er alleen radio, al had je wel de bladen van die tijd
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.