Geplaatst 21 maart 201511 jr. Disco radio action jingles Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Met dank aan Vincent voor het digitaliseren!! Wim
Geplaatst 29 maart 201511 jr. Was het geen gewone LP, meer precies deze? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 31 maart 201511 jr. Deze versie kwam daarna, de originele staan op de 12 inch,daar zijn er 3 van uit gegeven.
Geplaatst 20 juni 20215 jr. Hallo Sapuripong, zou je deze Disco Radio Action Jingles nog eens willen delen (de link zegt dat het bestand niet meer beschikbaar is). Thanks!
Geplaatst 21 juni 20215 jr. Op 1-4-2015 om 00:35 zei mart538: Deze versie kwam daarna, de originele staan op de 12 inch,daar zijn er 3 van uit gegeven. Hi, het waren er toch 4 jingle singles? Of heb ik het fout.......... Leuk weer eens te horen. Groetjes Dyo Aussieland
Geplaatst 24 juni 20215 jr. Hallo hier 3 lp's die ik heb. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Mart
Geplaatst 24 juni 20215 jr. 9 uur geleden zei thym: Hallo hier 3 lp's die ik heb. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Mart Is het mogelijk deze als RAR-bestand aan te bieden?
Geplaatst 25 juni 20215 jr. Hier in rar format Had ook nog lp met us jingles. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Mart
Geplaatst 9 juli 20215 jr. @thymAlleen de eerste link werkt nog, zou je de overige 3 nogmaals kunnen plaatsen?
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.