Geplaatst 19 april 201510 jr. Buitengaats29 http://www56.zippyshare.com/v/GyOHl8ms/file.html Buitengaats30 http://www4.zippyshare.com/v/T57dW5yi/file.html
Geplaatst 19 april 201510 jr. Buitengaats 29 = RNI - 19740829 - 1834-2000 - Gerard Smit Aan Dek + Peter Jager In Studio + Erik Post - Buitengaats 29 Gerard Smit live met microfoon aan dek. Peter Jager in de studio. Gaat ook over de NV. Fortuna Jean-Pierre
Geplaatst 19 april 201510 jr. Auteur Fijn dat je 'm deelt. Ik pik 'm op via de Golden Radio NL radioserver en ga er morgen es naar luisteren, want vanavond heel rustig aan (ziek)
Geplaatst 19 april 201510 jr. Nummer 30 is uiteraard de laatste van 30-08-74 met Gerard Smit en Eric Post
Geplaatst 19 april 201510 jr. Auteur Ik zat te slapen - bedankt Jean-Pierre en bedankt Ed - ik werk 'm bij in m'n datase
Geplaatst 19 april 201510 jr. Buitengaats 30 RNI - 19740830 - 1804-1918 - Gerard Smit + Erik Post - Buitengaats 30 [Laatste] je hoort ook Pieter Damave en Peter Jager dacht ik Zoals Power Music zegt in feite bekende uren maar onvolledig ! uur 19.18 is benadering net als 18.04 voor 1804 baseer ik me op wat de dj zegt op 9 minuten , het is 1804 uur zegt ie en 5 aftrekken is 1804 Martin, Net bezoek gehad van den Mario ex Marina dj en WMR Koksijde-Oostduinkerke Andy Anderson toen in de 80s Ik moest je de groeten toen, was net Buitengaats 30 aan het beluisteren toen ie op zijn motor aanspoelde Kwam ook even langs of de computers nog in orde waren o.a. Hey vanuit het zonnig kustplaatje aan de Vlaamse westkust een stevige groet en poot Jean-Pierre de zeerover Nota: in feite hebben we de volledige uren van RNI in het archief reeds misschien zijn deze hier dan weer door iemand anders opgenomen voor de namen Gerard Smit en Eric Post volg ik Radiopedia op internet zeer veel fouten te vinden van Smith tot Smid en Eric Post O.a. Deze file Buitengaats 30 herzet ik ook nog op de Golden Radio server voor jou met de tekst
Geplaatst 19 april 201510 jr. Auteur Zeer bedankt Jean-Pierre, ik heb het ook gezien. Mooi allemaal. Radiopedia vind ik een bijzonder mooie site
Geplaatst 9 juli 20178 jr. Matinja zou je deze buitengaats nogmaals kunnen en willen posten met Gerard Smit en Eric Post
Geplaatst 9 juli 20178 jr. Wat is dat toch de "Golden Radio NL radioserver"……..? Waar kun je dat vinden ?
Geplaatst 9 juli 20178 jr. Auteur Jaap ik kan 'm niet meer terug vinden - zoveel spul - en daarnaast het gaat minder met mij, dus .... niet alles lukt helaas. Daarnaast is dit al heel lang geleden. Denk elke week weer - ik doe het nog met plezier - het kan nog - ziek en druk hebben - werk en mantelzorger - dit is hobby, maar wel heel leuk en voor wat de Golden Radio server betreft: da's oud nieuws: die bestaat al 14 jaar. Iedereen een fijne werkweek en tot zaterdag. 9 juli 20178 jr. bewerkt door martinja
Geplaatst 9 juli 20178 jr. Auteur Dank je wel Douwe en ook wederzijds. Ik vind het nog altijd leuk om oude dingen terug te horen en daarvoor ook veel dank. Veel waardering voor, voor iedereen hier trouwens.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.