Geplaatst 4 mei 201510 jr. Een compilatie van echt heel wat piratenzenders die in 1981 in de lucht zaten in een bepaalde omgeving. Ik was de rubriek piratenzenders wel kwijt, dus maar in het land Nederland neer gezet Het enige wat deze opnames oproepen, is een herinnering aan wat je toen in de ether hoorde. Ut gaat verder nergens over Dik 9 jaar geleden via Golden Radio NL al online geweest, uit een collectie ik bij iemand heb opgehaald, die hier ook op het forum zit, maar ik wist neit of ik zijn naam mocht noemen, dus dat heb ik dan bij deze niet gedaan. piratenzenders 1981 piratenzenders 2-1981
Geplaatst 4 mei 201510 jr. Prachtig om dit te horen Marinja! 'Montevideo' hoor ik, kwam uit? Zelfs nog een mg-er... geweldig! Groet, HA 4 mei 201510 jr. bewerkt door Hotel Amigo
Geplaatst 4 mei 201510 jr. Auteur Ik zou het niet weten, maar toen ik het opnam, herkende ik het gevoel van vroeger wel.... en dat is weg gestorven
Geplaatst 9 mei 201510 jr. In een oude FRM uit 1981 heb ik een Montevideo zien staan uit Haaren . 100.2 Mhz
Geplaatst 9 mei 201510 jr. Auteur Waar je opnamen van hebt, of mensen weet die het hebben, bemachtig het en deel het - zeer graag - het blijven leuke herinneringen
Geplaatst 9 mei 201510 jr. Prachtig om dit te horen Marinja! 'Montevideo' hoor ik, kwam uit? Zelfs nog een mg-er... geweldig! Groet, HA Er zat destijds een Montevideo in de buurt van Apeldoorn. Rob V.
Geplaatst 9 mei 201510 jr. Oke Rob, De (FM) naam komt me niet onbekend voor... Ik had al in mijn oude (zak) agenda's gekeken... Groet, HA
Geplaatst 9 mei 201510 jr. Er zijn meer hondjes die Fikkie heten. Nu ook nog een middengolfzender gevinden die montevideo als naam had. Kwam uit Lemmer. Mogelijk zijn er nog meer geweest.
Geplaatst 10 mei 201510 jr. Auteur Ja dat was wel altijd het spannende ervan. Hier in de omgeving hadden er ook 2 toen voor dezelfde naam gekozen. Later bleek dat ze het ook enorm goed met elkaar konden vinden.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.