Geplaatst 3 juni 201510 jr. Ik was en ben eigenlijk nog steeds "fan" van The Young Rascals. Ik heb daar eens een Poster over gemaakt. Veel luister plezier: http://www57.zippyshare.com/v/ng8tqvza/file.html 3 juni 201510 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 3 juni 201510 jr. Ik kende deze band eerlijk gezegd alleen van hun optreden als voorprogramma van The Beatles in het Shea Stadium in New York. Erg fijn om eens wat meer van deze band te weten te komen. Dank u voor dit mooie materiaal.
Geplaatst 4 juni 201510 jr. Auteur Ik kende deze band eerlijk gezegd alleen van hun optreden als voorprogramma van The Beatles in het Shea Stadium in New York. Erg fijn om eens wat meer van deze band te weten te komen. Dank u voor dit mooie materiaal. Graag gedaan. Dank voor je reactie. Juul
Geplaatst 4 juni 201510 jr. Heel mooi. How Can I Be Sure en Groovin' blijven toch wel classics. Hun latere, meer rockgeorienteerde werk uit begin jaren zeventig vind ik ook mooi. A Girl Like You was volgens mij een typische Fab 40 - 'hit'. Dank. Edwin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.