Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Popmix nr. 4

Featured Replies

Geplaatst

Popmix nr. 4 van 5 juni 1970. Hierin zien we ook Ad Visser als medewerker van het blad in de colofon voorkomen. Lezen we dat Red Bullit binnenkort naar Amerika gaat. In Close-up een foto van een Veronica boordploeg en Atze Veenstra. Een nieuwe naam voor het programma Jukebox en Feyenoord bij Veronica, Atze is met Ad de langste 'technieker', een bericht over het Veronica voetbalelftal, de mannen aan boord en wat is een plugger. Verder ook nog een close-up van Rob Out en de Top 100 allertijden van dat jaar. Ook deze weer uit de verzameling van Hans Meijering.

Veel 1970 leesplezier.

Popmix nr.4 5 juni 1970

9ccaa55a88261bd71d8c1e05ee35e40b.jpg   e4efeddf43d50511498fb684f98a352d.jpg   801fd89302660b0d11d29d1f4e9b451d.jpg

bewerkt door Alex

Geplaatst

Leuk om "onze Diana" te zien in deze popmix op pag. 8 en 9.

We waren allemaal ernstig verliefd op haar..................Zoals Ad altijd zei;"lekker ding".

Diana had ik sinds 1974 nooit meer gezien en vorig jaar heb ik haar opgespoord en was ze op onze Veronica reunie samen met haar collega promotiemensen van platenmaatschappijen.

oud collega dr. Harry knipschild heeft haar uitgebreid gesproken:

http://www.harryknipschild.nl/harryknipschild.nl/index.php/79-artikelen-popmuziek/191-44-diana-ridderikhoff-en-het-pluggen-in-hilversum

Ik heb haar deze popmix nu ook maar toegestuurd Alex, vindt je wel goed denk ik.

hier de foto maar dan wat mooier....

044_diana_1.jpg

bewerkt door Juul

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.