Geplaatst 12 augustus 201510 jr. Popmix nr. 4 van 5 juni 1970. Hierin zien we ook Ad Visser als medewerker van het blad in de colofon voorkomen. Lezen we dat Red Bullit binnenkort naar Amerika gaat. In Close-up een foto van een Veronica boordploeg en Atze Veenstra. Een nieuwe naam voor het programma Jukebox en Feyenoord bij Veronica, Atze is met Ad de langste 'technieker', een bericht over het Veronica voetbalelftal, de mannen aan boord en wat is een plugger. Verder ook nog een close-up van Rob Out en de Top 100 allertijden van dat jaar. Ook deze weer uit de verzameling van Hans Meijering. Veel 1970 leesplezier. Popmix nr.4 5 juni 1970 12 augustus 201510 jr. bewerkt door Alex
Geplaatst 18 augustus 201510 jr. Leuk om "onze Diana" te zien in deze popmix op pag. 8 en 9. We waren allemaal ernstig verliefd op haar..................Zoals Ad altijd zei;"lekker ding". Diana had ik sinds 1974 nooit meer gezien en vorig jaar heb ik haar opgespoord en was ze op onze Veronica reunie samen met haar collega promotiemensen van platenmaatschappijen. oud collega dr. Harry knipschild heeft haar uitgebreid gesproken: http://www.harryknipschild.nl/harryknipschild.nl/index.php/79-artikelen-popmuziek/191-44-diana-ridderikhoff-en-het-pluggen-in-hilversum Ik heb haar deze popmix nu ook maar toegestuurd Alex, vindt je wel goed denk ik. hier de foto maar dan wat mooier.... 18 augustus 201510 jr. bewerkt door Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.