Spring naar bijdragen

Vanaf 1 september 2015 staat de 747 kHz uit


Vincent

Aanbevolen berichten

Hier ben ik echt blij mee Vincent ik was plan om zelf de laatste week op te nemen,ik vraag me nog steeds af waar jullie dat mee op nemen en zo snel overzetten naar mp3 bestanden om hier zo te uploaden.Ik neem nog steeds alles met dvd recorders op en zet dat dan over op dvd's ik moet maar eens bij iemand op cursus om daar achter te komen met een paar pond paling en wat flessen goeie sap komen we een heel eind.

Groet Henk.

 

bewerkt door h.roos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk,

Ik zal omschrijven hoe ik het doe. Als ontvanger gebruik ik een Please login or register to see this link. ontvanger met een Please login or register to see this link. . De bediening doe ik op de computer, bij deze ontvanger met Please login or register to see this link. software. Met Please login or register to see this link. gaat het audiosignaal in de computer direct naar Please login or register to see this link. , waarmee ik het opneem. Deze laatste zet netjes ieder uur een 128 kpcs mono mp3 file klaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arbeidsvitaminen is het langslopende radioprogramma op de radio, Begon op 19 februari 1946 op Hilversum 1, ik meen op de 301 meter middengolf. 

Please login or register to see this link.

De programma's op de 747 zullen overigens eerder stoppen: Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arbeidsvitaminen is het langslopende radioprogramma op de radio, Begon op 19 februari 1946 op Hilversum 1, ik meen op de 301 meter middengolf. 

 

 

 

In het boekje " Een halve eeuw Nozema" lees ik dat de middengolfzender op 301 m van de NSF op 15 mei 1940 door het leger is opgeblazen, zodat de bezetter er geen gebruik van kon maken. 

Gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arbeidsvitaminen is het langslopende radioprogramma op de radio, Begon op 19 februari 1946 op Hilversum 1, ik meen op de 301 meter middengolf. 

Nuffig als ik ben, zou ik er dan bij willen zeggen: het langstlopende landelijke radioprogramma.

In Amerika heb je al sinds 1927 The Grand Ole Opry. Maar ja, van oorsprong was dat niet landelijk (in heel de VS) te ontvangen. Maar het ontvangstgebied was wel vele malen groter dan dat van Arbeidsvitaminen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.