Spring naar bijdragen

Reopening Radio Caroline 20-08-1983


PowerMusic

Aanbevolen berichten

Prachtig gedaan en in dit geval goed bijelkaar passend omdat ook de spraak van goede kwaliteit is. Op AZ Orak zie je ook veel geremasterde opnames uit de 60s maar dat klinkt niet goed vanwege het feit dat de kwaliteit vd spraak vele malen slechter is dan de ingelaste muziek.

Drie dagen lang liep op de achtergrond bij geopende micro de hoofdmotor, de 10 cylinder Werkspoor mee, prachtig geluidje op de achtergrond. De sleepboot Holland in Harlingen heeft dezelfde motor, veeeeel power.

 

Paul de Haan.

bewerkt door Gast
spelfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig gedaan en in dit geval goed bijelkaar passend omdat ook de spraak van goede kwaliteit is. Op AZ Orak zie je ook veel geremasterde opnames uit de 60s maar dat klinkt niet goed vanwege het feit dat de kwaliteit vd spraak vele malen slechter is dan de ingelaste muziek.

Drie dagen lang liep op de achtergrond bij geopende micro de hoofdmotor, de 10 cylinder Werkspoor mee, prachtig geluidje op de achtergrond. De sleepboot Holland in Harlingen heeft dezelfde motor, veeeeel power.

 

Paul de Haan.

Dank Paul voor het compliment, heb zo iets eigenlijk nog nooit gedaan maar vind hem zelf ook  wel geslaagd.

van die herrie op achtergrond heb ik overigens handig gebruik gemaakt. Het maakte het in mixen van de muziek wat eenvoudiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig, hartelijk dank. Anno nu hebben we dus enerzijds Caroline Albumstation en Caroline Flashback. Ik beluister beide maar heb bij the albumstation moeite met het nieuwe werk dat ze draaien, heel vaak" niet mijn kop thee", en bij CarolFlashback  begrijp ik niet dat ze louter uit de 60s en 70s draaien. Als ik een vinger in de pap had bij flashback zou ik het uitbreiden tot november 1990 toen het station definitief als zeezender verdween. Maar ja, ik heb geen vinger in de pap.

 

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.