Geplaatst 23 november 201510 jr. Ondanks dat dit geen radiostation was, kon je het toch op bijna elke radio ontvangen. 23 november 201510 jr. bewerkt door Pino
Geplaatst 23 november 201510 jr. En daaronder zat de politie Leuk om weer eens terug te horen. 23 november 201510 jr. bewerkt door Vincent
Geplaatst 24 november 201510 jr. Ja, zo weet ik er nog wel een paar. Maar hoe dan ook, wel grappig om te horen.
Geplaatst 24 november 201510 jr. Ondanks dat dit geen radiostation was, kon je het toch op bijna elke radio ontvangen. Vaak naar geluisterd in die tijd. Je hoorde nog wel eens wat er in je omgeving gebeurde op crimineel gebied. gr.thijs
Geplaatst 24 november 201510 jr. Vaak naar geluisterd in die tijd. Je hoorde nog wel eens wat er in je omgeving gebeurde op crimineel gebied. gr.thijs Via de semafoon? Tussen zeg maar de 86 en 87 MHZ luisterde je naar de frequenties van de politie. De semafoon werkte toen via vier frequenties net onder de 87,5 MHZ. Robin
Geplaatst 24 november 201510 jr. Via de semafoon? Tussen zeg maar de 86 en 87 MHZ luisterde je naar de frequenties van de politie. De semafoon werkte toen via vier frequenties net onder de 87,5 MHZ. Robin Nee, ik hoorde het verkeer tussen het hoofdbureau en de portofoons. De frequentie weet ik niet, maar het was onder de 87,5. gr.thijs
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.