Geplaatst 13 december 20159 jr. Opgenomen (FM) in Engeland. RNI 100 MHZ 19700630 Mark Wesley 15.00-15.25.mp3 Bron(nen): Zeezender/Radio/Nieuwsgroepen, Downloadclub/HarmKoenders/Hans Hendriks, Internet Radiocafé/Vincent Schriel, Engelse Forums, Azanorak, BitTorrent, eigen archief en div andere personen w.o. Hans Knot, Douwe Dijkstra ect... Robin 13 december 20159 jr. bewerkt door Robin Westhof
Geplaatst 14 december 20159 jr. hartelijk dank ,robin , er was in deze periode ook een amerikaanse dj aan boord dacht ik , of ik moet me vergissen met caroline , met de naam bud balou , deze vonnik erg goed toen , , heb je daar toevallig ook nog opnames van , ?
Geplaatst 14 december 20159 jr. Auteur 3 uur geleden zei kor s: er was in deze periode ook een amerikaanse dj aan boord dacht ik , of ik moet me vergissen met caroline , met de naam bud balou , Bud Ballou was (inderdaad) een Radio Caroline dj in de jaren 60. Misschien bedoel je Larry Tremaine? Robin
Geplaatst 14 december 20159 jr. was bud ballou ,robin , en dan was het inderdaad caroline waar ik hem sir johny walker een keer hoorde aan kondigen in een progamma fragment ,larry tremaine zegt me verder [nog] niets , maar kan zijn dat hij ook onder die naam heeft gewerkt hier vond ik na wat googelen wat meer info met ook het fragmentje waar ik het over had .http://www.offshoreradio.co.uk/djsb.htm hoop dat je [of een andere lezer]nog wat meer hebt van deze jock
Geplaatst 14 december 20159 jr. Auteur Van Bud Ballou is helaas weinig bewaard gebleven Kor. Misschien heb je de volgende opname nog niet? Radio Caroline (South) International 259 19680114 Bud Ballou-USA Top 100 12.00-13.00.mp3 Robin 14 december 20159 jr. bewerkt door Robin Westhof
Geplaatst 15 december 20159 jr. deze had ik zeker nog niet ,robin, dus hartstikke bedankt er voor de geluidskwaliteit is ook prachtig helemaal goud dus . wel jammer dat er maar weinig is want hij heeft de typise sre presentatie ook he, zoals bijvoorbeeld larry dean , waar wel wat meer van is , maar voor mij mag het nog wel wat meer zijn ha ha thx a million again.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.