Spring naar bijdragen

NPO Radio 6 (2015-12-18) - de laatste dag van de Zwarte Lijst


Peter Vrakking

Aanbevolen berichten

Op 20-12-2015 at 22:41 zei Vincent:

Ik heb me voorgenomen de laatste week van NPO Radio 6 op te nemen.

De dagprogrammering bestaat al sinds gisteren voor een groot deel uit nonstop muziek. Een eerlijk gezegd klinkt dat best lekker: een heerlijk gevarieerde playlist, van Frank Sinatra tot ouderwetse R&B en nieuwere soulmuziek, en nieuws op het hele uur. Vanaf 1 januari heet dit kanaal dus 'NPO Soul en Jazz' en beperken de gepresenteerde programma's zich tot 's avonds tussen 7 en 11. De rest is nonstop.

Bij mij blijft deze zender voorlopig onder een voorkeuzeknop staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Paul:

De dagprogrammering bestaat al sinds gisteren voor een groot deel uit nonstop muziek. Een eerlijk gezegd klinkt dat best lekker:

Ga er ook weer eens overdag naar luisteren Paul, zonder al dat meest zinloze gel*l, wat normaal gesproken (vaak) de norm was, kan dit alleen maar een (grote) vooruitgang zijn.

Ben benieuwd, of de verandering bij  NPO Radio 6 naar NPO Soul en Jazz (nog) invloed gaat hebben op de luistercijfers van Sublime FM volgend jaar?

Sublime FM, die trouwens bij de laatste luistercijfers, weer in de categorie dalers zit.

 

 

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Robin Westhof:

zonder al dat meest zinloze gel*l, wat normaal gesproken (vaak) de norm was,

Het overbodige gebabbel over van alles en nog wat zal ik zeker niet missen. Maar wel jammer dat Tuffie Vos vanaf volgende week niet meer op de zaterdagochtend te beluisteren is. Fijne stem, kennis van zaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Paul de Haan:

 het laatste station is wat mij betreft van "het pad af".

 

De leiding van Sublime Fm dacht zelf (eindelijk) op het juiste pad te zijn, maar ja nu dalen de luistercijfers (toch) weer.

Jammer dat ze de laatste tijd, zo veel vaak hedendaagse (pop en r&b) muziek draaien, wat eigenlijk helemaal niet past op een echt funky/soul/jazz radiostation.

2 uur geleden zei Paul:

Fijne stem, kennis van zaken.

Zo had je er ook een paar in de avond programmering van Sublime Fm een tijdje geleden, mensen met verstand van zaken, maar ja om een beetje geld te besparen zijn

die er allemaal uitgeflikkerd.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Robin Westhof:

Sublime FM, die trouwens bij de laatste luistercijfers, weer in de categorie dalers zit.

 

27 minuten geleden zei Robin Westhof:

De leiding van Sublime Fm dacht zelf (eindelijk) op het juiste pad te zijn, maar ja nu dalen de luistercijfers (toch) weer.

De gevonden daling uit de meting is zo miniem dat je deze conclusie niet kunt trekken. De daling valt binnen de foutmarge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Robin Westhof:

Minieme stijgingen ook, maar een paar maanden geleden ging toch echt ( tegen beter weten in?) de vlag uit bij Sublime FM.

Uiteraard. Dat zij zulke onzin uitkramen is voor hun rekening. Wij hoeven ons toch niet te verlagen tot het niveau van de persvoorlichter van elk willekeurig bedrijf en in deze waan mee te gaan? Ik denk graag zelf na.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei thijs5326:

In één jaar 20% (89.000) luisteraars die afhaken, kan ik geen minieme daling noemen..

gr.thijs

Tsja, je moet mijn opmerking dan ook wel juist interpreteren. Wat je hier stelt heb ik ook helemaal niet beweerd.

Ik weet trouwens niet waar je deze getallen vandaan tovert. Ik zie ze niet staan. Eerder het tegenovergestelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Vergelijkbare bijdragen

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6435
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Radio-MgAm
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.