Geplaatst 24 december 20159 jr. Hallo, Vannacht is mijn dochter met haar actie voor Serious Request voor de microfoon bij het Glazen Huis geweest. Mijn opname is mislukt. Wie kan mij helpen aan het uur tussen 3 en 4 in de nacht van woensdag op donderdag? Dank alvast, Edwin
Geplaatst 24 december 20159 jr. Hallo Edwin, Op de site van 3fm kan je bij media archief uren terugluisteren. Het lukte mij even niet dat uur er af te plukken. Hopelijk kan je er wat mee. Wil je het uur gedownload hebben, laat het mij weten. Dan ga ik verder kijken. Groet, Remco
Geplaatst 24 december 20159 jr. 101.TV herhaalt gehele 3FM Serious Request-week vanaf morgenmiddag3FM-dj's Giel Beelen, Domien Verschuuren en Paul Rabbering verlaten vanavond het Glazen Huis na zes dagen niet eten en geld inzamelen voor 3FM Serious Request. Direct na afloop start 3FM met het uitzenden van de Top Serious Request met de meest aangevraag platen van de actie. Wil je liever nog een week van het Glazen Huis genieten, dan kan dat. Voor de tweede keer herhaalt 101.TV de volledig actieweek integraal. De uitzending start morgenmiddag (Eerste Kerstdag) om 16:00 uur en loopt de rest van het jaar door. Op oudejaarsdag is dan opnieuw te zien hoe de dj's het huis verlaten.
Geplaatst 24 december 20159 jr. Auteur 3 uur geleden zei musicmaster40: Hallo Edwin, Op de site van 3fm kan je bij media archief uren terugluisteren. Het lukte mij even niet dat uur er af te plukken. Hopelijk kan je er wat mee. Wil je het uur gedownload hebben, laat het mij weten. Dan ga ik verder kijken. Groet, Remco Dank je Remco, dit is gelukt. groet, Edwin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.