Geplaatst 3 januari 20169 jr. Aretha Franklin trad op tijdens de uitreiking van de jaarlijkse Kennedy Center Honors: prijzen voor artiesten die een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de Amerikaanse cultuur. Dit jaar was een van de prijzen voor Carole King. Een schitterende video waarin we Carole King erg verrast zien kijken en luisteren naar de hit die zij schreef en ook nog vertolkte. Maar nu door Aretha Franklin. En president Obama hield het niet meer droog. Geniet van dit speciale optreden maar ik genoot ook van de reactie's van Carol King. ( één van mijn favorieten ). Het lied komt van het album "Tapestry". https://nl.wikipedia.org/wiki/Tapestry Carole was al eens in de Veronica studio en……………….ik heb haar toen de hand geschud. "Mijn heldin"………...
Geplaatst 3 januari 20169 jr. Inmiddels is Aretha 73, maar haar stem klinkt nog steeds als een klok. Het optreden vind ik trouwens prachtig (net zoals jij Juul), een geëmotioneerde Obama en een uit haar dak gaande Carole King. Priceless!! Rob V. 3 januari 20169 jr. bewerkt door Rob Veld
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.