Spring naar bijdragen

Tape zonder beschrijving


Vincent

Aanbevolen berichten

Enkel het eerste file is interessant. Het betreft hier een duitstalig prog-rock-programma uit 1972 (meer kan ik er ook niet van maken).
De overige files zijn hetzij radioprogramma's waar (telkens tot mijn groot ongenoegen) lustig van de pauzetoets gebruikt wordt gemaakt, danwel opnames van vinyl.
Het aantal banden dat ik heb aangekocht waarop Felix Meurders zou staan (maar waar zijn aankondigingen "vakkundig" zijn weggeknipt) is inmiddels niet meer te tellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan gaan we alleen het eerste deel bewaren, de rest gaat in het ronde archief. Bedankt voor het nakijken.

De volgende band:

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vincent,

Please login or register to see this link.

Gaat over dat het schip van Mi Amigo (259 mtr) van haar ankers was 'geslagen' en tijdelijk (in 1976?) op een zandbank heeft gelegen. Marc Jacobs verteld keurig het hele verhaal...

Please login or register to see this link.

Halverwege: een speciale persoonlijke top 10 (RNI werkgroep) n.a.v. 28 febr. start RNI, gepresenteerd door Bart van Leeuwen (1977).

 

Groet,

HA

bewerkt door Hotel Amigo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tape 3 = 19761016 0958-1135  1000-1100 Bart van Leeuwen 1100-1135 Marc Jacobs - Belgische Top 15 (259 mtr) Knip op 01.37,46. Dan 19770228 1338-1513  1338-1400 Marc Jacobs – Baken 16 afl 150  1400-1500 Bart van Leeuwen – Persoonlijke Top 10 ivm einde RNI 1500-1513 Bart van Leeuwen - (192 mtr)

Tape 4 = 19770109 1450-1619 Frank van der Mast - Top 40 - VVVR (192 mtr) (edits 39 min)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hotel Amigo:

Vincent,

Please login or register to see this link.

Gaat over dat het schip van Mi Amigo (259 mtr) van haar ankers was 'geslagen' en tijdelijk (in 1976?) op een zandbank heeft gelegen. Marc Jacobs verteld keurig het hele verhaal...

 

Groet,

HA

Tape 2 is Baken 16, 12.24 - 14.00 uur van 17 september 1976 met Marc Jacobs en het nieuws door nieuwkomer Frank van der Mast (Jan de Hoop) Na 14.00 uur een stuk van de Joop Verhoof-show en een stukje Caroline op de 192 mtr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Please login or register to see this link.

Hierbij geen volledige beschrijving , maar ongeveer wat ik tot nu hoorde. Ik laat  het liever over aan anderen..Maar kijk ik geef toch wat aanwijzingen

De 1e 9 minuten Andy Archer met Schools Program om 2153 tot 2202 ongeveer en ik denk op een maandag - Dan Mi-Amigo op een zondag dacht ik om 2100 uur met de Engelse service met denk ik Graham Keye tot...op de tape rond 23.49 minuten even een witje. Dan Caroline denk ik maar hoor muziek en muziek en is mij onduidelijk en later opeens de stem van Johnny Jason die zegt dat hij het programma doet tot 1 uur. Hij heeft het over de programmering Om 1-3 vertelt hij komt Rob Eden. om 3 zou een Mickey Me.....aanwezig zijn. Wat de datums is weet ik niet

No dit. In het Mi-Amigo programma hoor ik reclame voor Joepi weekblad van 15 mei

Ik laat het nu aan iemand anders over!

Tape20160205-2

Smurfen tape haha. Ik denk dat dit digitaal werd omgezet in een hogere snelheid om tijd uit te winnen en werd vergeten met dat bepaalde programma op normale snelheid terug te zetten. Of een tape draaide door

bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover
verdere aanpassing
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.