Geplaatst 14 februari 20169 jr. Ik wist niet precies waar ik deze moest posten,maar omdat er jingles in zitten heb ik het hier neer gezet. Op deze druilerige zondagavond heb ik een uurtje platen opgenomen uit de jaren 60,allemaal in mono. Nostalgie als je het terug hoort te samen met de bekende gouwe ouwe jingles? Wat werd er toch mooie muziek gemaakt toen,veel beter als wat er nu anno 2016 word gemaakt met een paar uitzonderingen na. De muziek neemt je terug mee toen er nog leuke radio werd gemaakt,denk maar aan de zeezenders. Ik denk er nog vaak aan terug. Veel luister plezier. Dirk http://www13.zippyshare.com/v/96he3QQr/file.html .
Geplaatst 15 februari 20169 jr. Skybird, Je programma kan direct wel uitgezonden worden op de mg.... Groet, HA
Geplaatst 15 februari 20169 jr. Auteur Inderdaad,er zit toch geen naam van een radio station in. Dirk
Geplaatst 15 februari 20169 jr. Dag Dirk, Zijn het de "echte" mono uitvoeringen of heb je de stereo versies in mono gezet ? ( is nl wel verschillend ).
Geplaatst 15 februari 20169 jr. Auteur Hoi Juul, Nee ik heb niets in mono om gezet. Deze mono versies staan zo op de cd's. Dirk
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.