Geplaatst 13 maart 20169 jr. Hier nog een LP uit de zeezendertijd. Een LP met Ed Stewart van Radio London en Tony Blackburn van Radio Caroline. LP Pirate Radio - Ed Stewart Radio London tracklist.txt Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren LP Pirate Radio - Ed Stewart Radio London.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren LP Pirate Radio -Tony Blackburn Radio Caroline tracklist.txt Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren LP Pirate Radio -Tony Blackburn Radio Caroline.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren LP-hoes Pirate Radio 20 golden greats.jpg Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 13 maart 20169 jr. Mooie hoes Deze lp ooit gekocht via internet in de UK Hij staat op mijn kast bij mijn recorder als nostalgie Jean-Pierre
Geplaatst 13 maart 20169 jr. 33 minuten geleden zei kor s: thanks juul. Dag Kor, Je hoeft mij niet te bedanken. Ik heb niks gedaan……………….. JanF wel.
Geplaatst 13 maart 20169 jr. 4 uur geleden zei Juul: Is het niet een soort "remake?" Klopt Juul! Groet, Martin
Geplaatst 14 maart 20169 jr. oh oeps , neem me niet dalijk juul, dan is de dank uiteraard voor jan f . en very much ,ook nog supplement , zoals de fransen zeggen .
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.