Geplaatst 21 maart 20169 jr. Bij toeval stuitte ik vandaag in mijn database op een nummer van Johnny Bristol uit 1974 met de titel "Hang on in there baby". Met enige verbazing kon ik niet anders concluderen dan dat Tom Merriman (de componist van The Power) héél goed naar dit nummer geluisterd heeft. Ik heb beiden middels een edit in een file gezet: http://www.mediafire.com/download/xcag6kzy9g3w23z/Power+Cut+5+en+Johnny+Bristol.mp3
Geplaatst 21 maart 20169 jr. Onderstaand bestand heb ik op 9 februari 2011 gedownload. Helaas heb ik toen de aanbieder niet in de bestandsnaam vermeld. Geen idee dus waar het vandaan komt. Power vs Johnny Bristol Martin
Geplaatst 22 maart 20169 jr. Harm op dit forum heb je in 2012 hier al eerder over geschreven : ......Tom Merriman liet zich voor wat 'The Power' betreft inspireren door andere nummers van o.a. The Commodores, Barry Manilow en Johnny Bristol.
Geplaatst 22 maart 20169 jr. Auteur Ow, dan is het kennelijk Alzheimer... Hoewel, van de Commodores en Barry weet ik het nog wel.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.