Jump to content
Sign in to follow this  
Broozen

Crash Brothers - Hoo doo drums

Recommended Posts

Hallo radiovrienden,

Wie weet er meer te vertellen (dan dat erover via Google te vinden is) over het leuke plaatje Hoo Doo Drums van de Crash Brohers uit 1974? Wie gingen er bijvoorbeeld schuil achter de bandnaam Crash Brothers? Het plaatje Hoo doo drums is ooit gebruikt als tune op de radio. Hieronder in vogelvlucht wat ik al weet. Weet jij meer? Laat het me weten, s.v.p.. 

Alvast bedankt!

Benno

Label: Pink Elephant ‎– PE 22.820, Dureco ‎– DU 24.627, etc. 
Country:Netherlands
Released: 1974
Genre: Rock, Blues
Producer: Tony Atkins

Tune van : Gerard de Vries

Crash Brothers.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By hans knot
      Sunshine Band – Sunshine City. Veel zonneschijn in deze aanvulling, niet alleen in de naam van de groep en de titel van het nummer maar ook in de titel van de lp, waarvan het nummer afkomstig is, namelijk ‘The sound of Sunshine’. De lp werd in 1975 uitgebracht op het RCA platenlabel. Op Radio Mi Amigo zijn er diverse nummers gebruikt als tune voor de Top 50. Dit is er een van, gebruikt in de laatste maanden van 1977.

Please login or register to see this link.

• Guest
      By Guest
      Hoi, 

Van 2003 tot 2007 maakte ik via een populaire webradio te Zwolle - Nederland, een jaarlijkse 5 uur durende "Offshore Radio Special" (ORS). 
      Deze jaarlijkse bijdrage die werd uitgezonden het weekend dichtst bij 31 Augustus was een uniek succes en werd door meerdere AM en zelfs korte golf zenders simultaan uitgezonden. 
      Ik deel via deze weg het openingsuur uit 2007. 
      Dit uur heeft aandacht voor Offshore UK before the 60's, Radio London Big L, Britain Radio, England, Luxembourg, Swing, Noordzee & Atlantis 
      Deze en andere radio's werden uitvoeriger belicht in het 2de tot 5de uur. 

Deze bijdrage omvat : 
      2007 Offshore Radio Special - Part 1 (eerste uur)  

Uw reactie in woord en beeld zijn steeds welkom. 
      Heeft u aanvullingen, feel free om deze te posten. 
    • Guest
      By Guest
      Hoi, 

Als afwisseling met de voorbije week gedeelde audio files, even tijd maken voor wat "eigen promotie" van mijn YouTube kanaal. 
      Want daar kan je ook wat aantreffen. 
      De beelden in deze video is afkomstig van derden en werd bewerkt en tevens aangevuld met een nieuwe score die een selectie bevat van bekende zeezender tunes. 
      Ik heb tot nu een bescheiden verzameling van 1000+ zeezendertunes, die ik allen restoreerde, of waarvan ik een originele versie vond. 

Deze bijdrage omvat : 
      Offshore Radio Tunes & Tracks compilatie (Video) 

• By pvanklei

Formel Eins Thema uit 1985 [Jaap Eggermont, Peter Schön en Hans Hollestelle].

• By martinja
      Rijnmond-2007016-0000-0100-WakkereHonden-Jingles&Tunes

Rijnmond-2007016-0100-0200-WakkereHonden-Jingles&Tunes

• Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,008
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Theo45
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.