Geplaatst 13 augustus 20169 jr. Ik zoek uuropeners waar de tijd in benoemd word dus het is 9 uur, 11 uur, 12 uur
Geplaatst 13 augustus 20169 jr. Dus jij denkt met je allereerste posting, zonder je even netjes voor te stellen en wat je er mee gaat doen, wat materiaal naar binnen te kunnen harken?
Geplaatst 13 augustus 20169 jr. Als dit van zo'n forum gelijk de reacties zijn begin je al goed denk ik.
Geplaatst 13 augustus 20169 jr. Hier zijn ze; Het is 1 uur.......Het is 2 uur.......het is 3 uur....het is 4 uur...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Verhip..................................................................................................................................................................................................................................................................Ik ben de tel kwijt.
Geplaatst 13 augustus 20169 jr. Stel je voor, ik bel aan de voordeur bij "Montecarloradio" en zeg hoi; "doe even wat uuropeners" …….. Wat zou "Montecarloradio" dan zeggen tegen mij? 1. geen punt, hier zijn ze. 2. wie ben je ? Ik zou het wel aardig vinden als meneer-mevrouw "Montecarloradio" zich eerst eens zou voorstellen en dan uitleggen waarom er zo veel interesse bestaat voor uuropeners met tijdmelding. Tip; luister eens naar BNR……..
Geplaatst 14 augustus 20169 jr. Beste remedie: Zelf even inspreken of laten inspreken en met wat vormgeving opleuken. Met een beetje zoeken vind je de juiste effecten zo online. Heb ik voor mijn hobbystream ook gedaan.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.