Geplaatst 29 augustus 20169 jr. Ja. En gehoord ook. Komt van een master van ons. Hoe ? Geen idee. Maar wel leuk.
Geplaatst 30 augustus 20169 jr. Leuk deze Commercials,ik hoor er ook nog 2 uit de Caroline periode 1979 B.V Jackie Aernouts en Texas sigaretten uit de Monique periode. Dirk
Geplaatst 30 augustus 20169 jr. Ja, het is weer een zooitje. Die meneer heeft zonder historische kennis gewoon wat op Internet "geflikkerd". Ik verkeerde eerst in de veronderstelling dat het van een master kwam van ons. Maar dat bleek toch niet zo te zijn.
Geplaatst 30 augustus 20169 jr. Goudhaantje en Herschi Ken ze uit mijn hoofd: nooit gegeten, nooit gedronken echter!
Geplaatst 31 augustus 20169 jr. Een Omnivoor die nooit een Goudhaantje heeft gegeten oei Hier ligt er eentje in mijn frigo, wel van heden ten dage OVI uit Olen in Belgie Als die de pan opgaat dan denk ik ...moet ik nu zingen Goudhaantje, Goudhaantje Dit is een reclame die ik nooit vergeet! Dat Goudhaantje gespot denk ik is de enige die nu nog echt werkt bij mij en me soms verleid om een pakje te kopen Het moet dus wat mij betreft een goede ingekokerde reclame in mijn brein zijn geweest Net als de Susy wafels, als ik in de supermarkt kijk naar de wafels tja dan denk je automatisch eraan en denk je , zou ik een pakje wafels kopen. ik heb natuurlijk zeer veel naar Mi-Amigo geluisterd en honderden uren opgenomen. Het leukste was die reclames te horen op de Noordzee tijdens een storm Als jongere schipper zong ik of brulde ik dan wel eens mee in de brug boven het storm en motorgeluid Ook soms wel eens omdat ik de dagenlange storm kotsbeu beu was en dus misschien uit frustratie Maar ook omdat ik toen fan was van Mi Amigo Mooi was ook als na dagenlange stormen van windkracht 9 10 de meeste vissers aan boord werkten in de haven. na 1200 uur werkte zowat iedereen nog door . Alle vissersvaartuigen stonden op MI Amigo afgestemd in de brug met hun scheepsraampjes open, en toen hoorde je wel eens een vissers de spots meezingen. Later herinner ik me ook nog Baken 16 met Marc Jacobs en het lied Ook toen na dagenlange stormen stonden overal de scheepsradios open op Mi Amigo aan de kade toen ik meezong zei mijn schoonbroer dat ik meer dan stapelzot was Helaas die man was nu eenmaal geen grote fan van zeezenders en heeft wel eens de zender vervloekt Toen ik opmerkte dat er toch veel gekken rondliepen op de visserschepen aan de kade waar vissers nog aan het werk waren ging hij morrend naar de machine kamer. Sommigen dingen vergeet je nooit meer Groeten, Jean-Pierre
Geplaatst 31 augustus 20169 jr. 8 uur geleden zei Jean-Pierre De Zeerover: Een Omnivoor die nooit een Goudhaantje heeft gegeten oei Hier ligt er eentje in mijn frigo, wel van heden ten dage OVI uit Olen in Belgie .................rrend naar de machine kamer. Sommigen dingen vergeet je nooit meer Groeten, Jean-Pierre Ja, volgens mij waren ze in plastic, inderdaad vacuum en donkerbruin, met het geronnen boter, om het maar met een deftig woord te zeggen, er omheen, maar inderdaad nooit gegeten. Ik moest altijd wel lachen om het zinnetje ''vacuum verpakt en in roomboter gebraden'' alsof ze het kippetje met plastic en al in roomboter hebben gebraden (vacuum, dat wel!). Olen kwam ik trouwens vaak om rantsoenen voor Oud en Nieuw te kopen, van te voren naar Frituur Nodderweik vlakbij.
Geplaatst 31 augustus 20169 jr. In tien minuten tijd... Brrr. Nooit gezien, maar het zal wel plofkip zijn die ook nog eens stijf staat van de conserveermiddelen. Herschi was (is?) een goedkoop frisdrankmerk, ik herinner me dat ik bij feestjes weleens Herschi cola op tafel zag staan. Zoiets als Raak.
Geplaatst 6 oktober 20169 jr. hey, en prachtige collection, toll immer noch verwandt bei 192 radio 2016
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.