Spring naar bijdragen

Commercials Radio Veronica 60 en 70 op een rij!


PowerMusic

Aanbevolen berichten

Een Omnivoor die nooit een Goudhaantje heeft gegeten oei :P

 

Hier ligt er eentje in mijn frigo, wel van heden ten dage OVI uit Olen in Belgie

Als die de pan opgaat dan denk ik ...moet ik nu zingen Goudhaantje, Goudhaantje

Dit is een reclame die ik nooit vergeet!

 

Dat Goudhaantje gespot denk ik is de enige die nu nog echt werkt bij mij en me soms verleid om een pakje te kopen

Het moet dus wat mij betreft een goede ingekokerde reclame in mijn brein zijn geweest

Net als de Susy wafels, als ik in de supermarkt kijk naar de wafels tja dan denk je automatisch eraan en denk je , zou ik een pakje wafels kopen. ik heb natuurlijk zeer veel naar Mi-Amigo geluisterd en honderden uren opgenomen.

 

Het leukste was die reclames te horen op de Noordzee tijdens een storm

Als jongere schipper zong ik of brulde ik dan wel eens mee in de brug boven het storm en motorgeluid

Ook soms wel eens omdat ik de dagenlange storm kotsbeu beu was en dus misschien uit frustratie

Maar ook omdat ik toen fan was van Mi Amigo

 

Mooi was ook als na dagenlange stormen van windkracht 9 10 de meeste vissers aan boord werkten in de haven.

na 1200 uur werkte zowat iedereen nog door . Alle vissersvaartuigen stonden op MI Amigo afgestemd in de brug met hun scheepsraampjes open, en toen hoorde je wel eens een vissers de spots meezingen.

 

Later herinner ik me ook nog Baken 16 met Marc Jacobs en het lied

Ook toen na dagenlange stormen stonden overal de scheepsradios open op Mi Amigo aan de kade

toen ik meezong zei mijn schoonbroer dat ik meer dan stapelzot  was

Helaas die man was nu eenmaal geen grote fan van zeezenders en heeft wel eens de zender vervloekt

Toen ik opmerkte dat er toch veel gekken rondliepen op de visserschepen aan de kade waar vissers nog aan het werk waren ging hij morrend naar de machine kamer.

Sommigen dingen vergeet je nooit meer

 

Groeten, Jean-Pierre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Jean-Pierre De Zeerover:

Een Omnivoor die nooit een Goudhaantje heeft gegeten oei :P

 

Hier ligt er eentje in mijn frigo, wel van heden ten dage OVI uit Olen in Belgie

.................rrend naar de machine kamer.

Sommigen dingen vergeet je nooit meer

 

Groeten, Jean-Pierre

Ja, volgens mij waren ze in plastic, inderdaad vacuum en donkerbruin, met het geronnen boter, om het maar met een deftig woord te zeggen, er omheen, maar inderdaad nooit gegeten. Ik moest altijd wel lachen om het zinnetje ''vacuum verpakt en in roomboter gebraden''  alsof ze het kippetje met plastic en al in roomboter hebben gebraden (vacuum, dat wel!).

Olen kwam ik trouwens vaak om rantsoenen voor Oud en Nieuw te kopen, van te voren naar Frituur Nodderweik vlakbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6421
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Steelfixer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.