September 25, 20169 yr Ruud de Wild aan Nu.nl vanmiddag: De Wild bevestigde zijn vertrek aan nu.nl: "Ik merkte dat het presenteren op BNR andere koek is. Bovendien miste ik de muziek toch wel erg." Ja, zo zie je maar weer, radio maken is toch echt een vak ! Z'n presentatie was zo erg "stuntelig" bij BNR dat ik 'em gewoon niet meer aan zette. Ruud denkt dat het een soort "speeltuin" is.
September 26, 20169 yr Inderdaad, ieder zijn vak. Een journalist moet andere kwaliteiten in huis hebben dan een deejay. Hoewel er natuurlijk best mensen zijn die van beide markten thuis zijn. Men denke aan Meurders. Edited September 26, 20169 yr by Paul aanvulling
September 26, 20169 yr Toen Giel nog 'hip and happening' was (rond 2004) heeft hij Dolf een keer vervangen bij Spijkers. Ik vond dat toen wel leuk klinken, hoewel Giel minder vrij was dan we van hem gewend waren. Helaas is het bij één keer gebleven. Ik weet niet op wiens initiatief (van hemzelf, Felix, de eindredactie of de zenderleiding of VARAbazen). Ik denk dat hij het wel zou kunnen, hoewel ook hij 'de muziek zou missen'. Edwin
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.