Geplaatst 8 oktober 20169 jr. Radio Veronica 192 m, Parels Voor De Zwijnen, 15 Juli, 1969. Hyde Park 1969 special presentatie Lex Harding Introduction Lex Harding Adonais (Eulogy for Brian Jones) I'm Yours And I'm Hers Jumping Jack Flash Mercy Mercy Stray Cat Blues No Expectations I'm Free Down Home Girl Love In Vain Loving Cup Honky Tonk Women Midnight Rambler Outro Radiospecial & Commercials All rights reserved by Stichting Norderney !!!! http://www17.zippyshare.com/v/FwVwfWFB/file.html Gezocht Rolling Stones radiospecials & interviews !!!!
Geplaatst 8 oktober 20169 jr. The recording on the stage was done by dj Robbie Dale, with a Sony portable recorder.
Geplaatst 8 oktober 20169 jr. Auteur Dutch radio (Radio Veronica) 'In Memoriam - Brian Jones', 4 July, 1969 Schijnt volgens de Rolling Stones database uitgezonden te zijn bij Veronica weet iemand hier iets van ?
Geplaatst 8 oktober 20169 jr. Day Ray, Het is al eens eerder ter sprake geweest. Als er een uitzending geweest zou zijn had ik dat moeten weten. Naar mijn weten as die er niet. Wellicht heeft Lex er eens over gesproken in een programma maar een speciale uitzending? Volgens mij niet. Want ik was "de Stones man" bij Veronica. ( de zeezender )
Geplaatst 8 oktober 20169 jr. Auteur Ja, klopt, vreemd dat het in die database staat, zo zijn er wel meer specials/interviews die door Veronica zijn uitgezonden in die database staan ! Ik weet ook niet waar dat vandaan komt, zal eens navragen
Geplaatst 8 oktober 20169 jr. 7 minuten geleden zei Raytje: Ja, klopt, vreemd dat het in die database staat, zo zijn er wel meer specials/interviews die door Veronica zijn uitgezonden in die database staan ! Ik weet ook niet waar dat vandaan komt, zal eens navragen Ray ik denk dat je bedoelt; "zo zijn er wel meer specials/interviews die NIET door Veronica zijn uitgezonden die in de database staan !"
Geplaatst 8 oktober 20169 jr. Auteur 5 minuten geleden zei Juul: Ray ik denk dat je bedoelt; "zo zijn er wel meer specials/interviews die NIET door Veronica zijn uitgezonden die in de database staan !" Hahahaha, klopt, ik ga eens informeren bij deze fans
Geplaatst 9 oktober 20169 jr. Auteur 14 uur geleden zei Juul: Ray ik denk dat je bedoelt; "zo zijn er wel meer specials/interviews die NIET door Veronica zijn uitgezonden die in de database staan !" Klopt, er zitten een paar fouten in, helaas. Maar mocht er nog andere dingen zijn van The Stones, hoop ik dat je ze upload 9 oktober 20169 jr. bewerkt door Raytje
Geplaatst 9 oktober 20169 jr. 23 uur geleden zei Raytje: Dutch radio (Radio Veronica) 'In Memoriam - Brian Jones', 4 July, 1969 Schijnt volgens de Rolling Stones database uitgezonden te zijn bij Veronica weet iemand hier iets van ? Dat is vast en zeker een misverstand. Het bovenstaande programma begint met een In Memoriam van Brian Jones. Op 3 minuut 35 zegt Lex dat hij citeert uit de krant van 'vrijdag 4 juli jongstleden'. Dat moet abusievelijk tot de gedachte hebben geleid (misschien bij iemand die niet goed het Nederlands beheerst) dat het programma van 4 juli was. Het In Memoriam zat dus in dezelfde uitzending als het concert. Heel bijzonder, deze download. Ray en Juul, dank.
Geplaatst 9 oktober 20169 jr. Auteur 29 minuten geleden zei Paul: Dat is vast en zeker een misverstand. Het bovenstaande programma begint met een In Memoriam van Brian Jones. Op 3 minuut 35 zegt Lex dat hij citeert uit de krant van 'vrijdag 4 juli jongstleden'. Dat moet abusievelijk tot de gedachte hebben geleid (misschien bij iemand die niet goed het Nederlands beheerst) dat het programma van 4 juli was. Het In Memoriam zat dus in dezelfde uitzending als het concert. Heel bijzonder, deze download. Ray en Juul, dank. Klopt, de database wordt ook samengesteld door een duitser Dat verklaart alles ! Er staan wel meer foutjes in
Geplaatst 13 oktober 20169 jr. Op 9-10-2016 om 17:22 zei Raytje: Klopt, de database wordt ook samengesteld door een duitser Dat verklaart alles ! Er staan wel meer foutjes in Neemt niet weg dat dit een zeer waardevolle database is. Ik heb aan de hand daarvan al een behoorlijke collectie kwalitatief goede live- en studiotapes boven water gehaald. Edwin
Geplaatst 13 oktober 20169 jr. Auteur Op 13-10-2016 om 13:26 zei rauhfaser: Neemt niet weg dat dit een zeer waardevolle database is. Ik heb aan de hand daarvan al een behoorlijke collectie kwalitatief goede live- en studiotapes boven water gehaald. Edwin Hoi Edwin Klopt als een bus wat je zegt, mijn opmerking was ook als een geintje bedoelt. Ik heb al jaren contact met de maker van die site, en we mailen geregeld en wisselen van alles uit. Ik verzamel zelf ook alles van The Stones Maar deze site is uiterst betrouwbaar, en er zitten wat foutjes in, maar dat kan ook niet anders En soms als we een foutje vinden, geven we dan aan 14 oktober 20169 jr. bewerkt door Raytje
Geplaatst 16 oktober 20169 jr. Op 8-10-2016 om 14:46 zei Juul: The recording on the stage was done by dj Robbie Dale, with a Sony portable recorder. Met toestemming van The Stones? Ik kan me verder eigenlijk niet herinneren dat zeezender Veronica ooit zelf live concerten opnam en uitzond. Voor velen vast gesneden koek, maar er bestaat ook een officiële registratie van dit concert:
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.